Helemaal nieuw hier...

Hallo allemaal,

Zoals de titel al vermeld, ik ben helemaal nieuw hier op het forum. Ik ben 34 jaar kom uit het oosten des lands (Twente) en zwanger van onze eerste. Ben nu 17 weken en 4 dagen en mijn uitgerekende datum is 15 december. We hebben al een dochter die sinds vorig jaar bij ons is (adoptie) en eigenlijk was zwangerschap uitgesloten. Geheel onverwachts dus maar zeker gewenst.....vind het allemaal erg spannend en hoop hier ervaringen te kunnen delen.

Groetjes,

Duo-Penotti

Hallo,

Welkom op het december 2008 forum!
Je leest en hoort het wel vaker, na adoptie toch ook nog een eigen kind.
Een nicht van mij heeft hetzelfde gehad, ze hebben nu naast hun chinese meisje een
echte blonde hollandse meid, en ook een vriendin van vroeger kwam na twee adoptiekinderen.
Wel ineens een overschakeling, maar lijkt mij wel erg gezellig om toch een gezin met meer kinderen te hebben.

Gaat je zwangerschap tot nu toe naar wens?

Groetjes,
Femke

Hoi Femke,

Bedankt voor je berichtje. Je hoort het inderdaad wel vaker, maar nooit gedacht dat dit ons zou overkomen. We hadden inmiddels een tweede adoptieprocedure opgestart, maar dat zou nog vele vele jaren duren, dit is dus echt een geschenk uit de hemel. Wat grappig dat dit ook bij jouw nicht en oude vriendin is overkomen, zo zie je maar weer.

Helaas ben ik nog steeds erg missellijk, iedere dag weer, maar ik wil niet klagen, want het is voor een goed doel. Hoe voel jij je dan?

groetjes,

Duo-Penotti (Jacqueline)

Hoi Duo-penotti
Gezellig weer iemand erbij!
Wat een wonder voor jullie om dit mee te maken! Geweldig!! Maar je voelt je nog misselijk? Hopelijk gaat het snel over.

Groetjes Susanne

Heej duo-penotti,

Wat een leuk nieuws zeg, gefeliciteerd he. Zo zie je maar weer dat het zomaar kan gebeuren, erg wonderlijk. De medici weten niet alles he haha...

Een vrouwtje bij mij uit het dorp die was 10 jaar bezig!!!! En uiteindeiljk heeft ze het opgegeven. Alles geprobeert en toen dacht ze, ik krijg nooit kinderen en geef het op. Je raadt het al.....ineens werd ze spontaan zwanger hihi.

De wonderen zijn echt de wereld nog niet uit als het om baby's gaat.

Geniet van je zwangerschap he. Echt erg leuk om te lezen.

Liefs Petra

hallo duo penotti,
Als eerst van harte gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Wat een geschenk he, dat je dit dan mag meemaken...
En gezellig dat je er bent. Ik ben ook 17 weken zwanger, en erg blij met dit forum. Zo weet je dat je niet de enige bent met alle kwalen, al voelt dat soms wel zo (hormonen).

Hey Hoi,
welkom op de forum, ben zelf ook vrij nieuw.
Leuk dat je toch nog zwanger bent geworden terwijl dit uitgesloten was, echt een wonder.
Ik ben 14 december uitgerekend van onze eerste.
Succes met de zwangerschap, en geniet ervan.

Grt Jolanda

Terug
Bovenaan