Helemaal ontregeld, doordat ik weer aan het werk ben?

baby glenn

New member
Afgelopen maandag weer begonnen met werken...o wat viel dat tegen. Ik vond het echt verschrikkelijk om hem achter te laten...heb wel eff een traantje weg gepinkt.
Het leek ook of hij het in de gaten had dat ik aan het werk moest want meneertje was van zondag op maandag nacht van vier tot half 6 aan het huilen niets hielp....van maandag op dinsdag weer precies hetzelfde, hem toen maar laten drinken maar ook dat hielp niet. Dus dat was pittig beginnen. Vandaag was ik vrij maar ook vannacht was meneertje al weer om half 5 wakker...even laten huilen toen een kwartier met hem rondgelopen en weer in zn bedje gelegd toen is hij toch weer gaan slapen en heb ik hem om 7 uur wakker gemaakt om te drinken.

Hij is ook overdag helemaal ontregeld, heeft geen vaste slaaptijd meer...we moeten echt weer opnieuw een ritme zien te krijgen. Hij gaat nu ook 's avonds in bad ipv 's morgens. Hoe laat doen jullie het als hij/zij 's avonds in bad gaat? Ik rond half 10 en dan krijgt hij om 10uur drinken en dan naar bed. Maar als hij dan niet geslapen heeft 's avonds is hij best moe. Maar na het badje wil hij standaard drinken dus vandaar zo laat.
Hebben meer mensen dit gehad toen ze weer aan het werk gingen?

Hopelijk straks een goede nacht want morgen moet ik weer werken. Hij heeft vandaag ook z'n 2de inentingen gehad maar hij heeft er niet echt last van. Hij groeit goed mooie gemiddelde baby...dus dat is super.
 
Niet echt fijn beginnen met werken als de nachten zo ontregeld zijn! Maar ik lees wel dat er mee baby's rond deze leeftijd ontregeld zijn. Hier momenteel ook vaker een keer huilen 's nacht en al vroeger wakker voor zijn fles. Ik hoef alleen niet te gaan werken gelukkig....dat geeft een hoop rust want zo'n kleintje pikt het toch op als je ergens stress over hebt.
Stijn gaat 's avonds na zijn 4de fles in bad en dan meteen naar bed. Hij ligt er dan rond 20.00 in.
Hopelijk slaap je goed vannacht!
 
wat gaan jullie babys laat naar bed die van mij leg ik na zijn 4e fles in bed heerlijk .
@baby glenn wie past er op je baby creche ?
hopelijk gaat het gauw beter waarschijnlijk voelt hij inderdaad de spanning . Ik stop hem om 17:00 in bad . Ik hoef gelukkig ok niet te werken .
Mischien dat je weer iets in vaste ritme moet doen dat hij daar gewend aan zal raken ?
 
Nee het was inderdaad niet echt fijn beginnen. Hij heeft alleen donderdag op vrijdag nacht doorgeslapen...ben nu ook echt gaar. Vier dagen werken en een kleintje wat elke nacht aan het spoken is is echt pittig.

Mn moeder past ma di en vrijdag op en m'n zus op donderdag.

Doe je stijn direct na de fles in bad? De kraamhulp zei tegen mi dat dat niet goed was daarom oe ik dat niet maar het zou wel veel lekkerder zijn. Dan ben ik ook een beeste op tijd klaar.

kmoet er idd weer een vast ritme in zien te krijgen. Ik zou ook wel willen dat xilyano om 8uur zou gaan slapen maar dan gaat hij krijsen...hij slaapt gewoon weinig overdag. Hoop dat het snel weer beter gaat, vooral 's nachts.
 
als die van mij overdag weinig of slecht slaapt dan krijg ik hem ook niet gelijk na zijn 4e fles in slaap maar als hij 2x overdag een dutje doet dus echt ritme en regelmaat dan slaapt hij gewoon 4e fles .
Zoals je zegt ritme inbrengen . En na de fles in bad kan nu wel omdat ze nu niet meer zoveel spugen of minder makkelijk melk uit mondje komt als bij de geboorte .
 
Stijn gaat na de 4de fles eerst even in de box of wipstoel zodat ik de andere twee in bad kan doen en dan gaat hij. Dus niet direct na zijn fles...zit denk ik een half uurtje tussen. Werkt prima!!
 
Terug
Bovenaan