Helemaal overstuur wakker worden...

Ons dochtertje heeft dit dus sins een aantal dagen! Pffff, ligt ze gewoon heerlijk te slapen, niets aan de hand, word ze van het 1 op het ander moment SCHREEUWEND wakker..zo zielig!
Gisteravond had ze het weer (rond 23.00 uur, nomaal slaapt ze van 20.00 tot 8.00 echt heel vast!) en vanmiddag dus ook weer.
Ik heb haar net (een half uur geleden) in bed gelegd en net begon ze weer, maar voordat ik haar kamer op wilde gaan was ze alweer stil..
Hebben jullie kleintjes daar ook wel eens last van??
En wat doen jullie dan?
Mijn vriend wilde gisteravond al meteen een fles gaan maken, maar dat hebben we niet gedaan (wilde ik niet! Voordat je het weet zit je daar weer aan vast. En honger kon ze gewoon niet hebben..)
We hebben haar ongeveer 10 minuten op haar eigen kamertje getroost, want ze was echt overstuur. Toen terug gelegd, maar ze begon meteen weer te huilen! Mijn vriend heeft haar toen weer even gepakt en begon tegen haar te zingen (heel zachtjes) en daar viel ze bijna van in slaap (hahaha hoezo slaapverwekkend??!!!), toen in bed gelegd en vanmorgen om 8.00 was ze pas weer wakker! (is normaal bij haar rond die tijd)

Vind het zo zielig...heb niet het idee dat er op zo'n moment echt iets is (pijn ofzo) maar het lijkt meer op een enge droom ofzo, dingen van overdag aan het verwerken misschien??
Ik word daar meteen zo gespannen van, herkennen jullie dat?
Ben nu al bang dat ze dadelijk weer begint...
Maar goed, hoort er misschien wel bij...

Hoi,

Ik herken het wel hoor! En volgens mij is het idd gewoon dromen... Gisteravond was het hier ook weer prijs.
Ik troost haar in d'r bedje (als het gaat) desnoods nog een slokje drinken.
Meestal als ik dat haar d'r knuffel geef draait ze zich zelf weer om.
En voeding is echt niet nodig, je zit er idd zo weer aan vast voor je het weet.

Succes!!  

Hoi,
Isabel heeft dit laatst ook gehad, ze is echt nooit 's nachts wakker maar toen ineens wel.
Vanuit het niets gillen en huilen, ik schrok me rot. Moest meerdere keren per nacht mijn bed uit. Even troosten en een slokje drinken gegeven, van al dat gegil krijgt ze ook zo'n droge keel. Uiteindelijk viel ze dan weer in slaap maar was soms na een uur alweer wakker.
Na een week was het over, misschien een sprongetje?
Succes, groetjes Sharon mv Isabel 11-10-06

Hoi,

Bij ons is het ook raak. Soms ligt ze te huilen en te jammeren térwijl ze slaapt. Heel bizar om te zien. Ze heeft er gelukkig verder niet zo'n last van, overdag is ze meestal heel vrolijk en een echt lachebekkie, maar het is wel even schrikken

Maareh, ik moest wel een beetje lachen om jouw vriend. De oplossing van mijn vriend is ook 'ze zal wel honger hebben, zullen we haar een flesje geven?' Hahahaha, alsof dat het enige is wat er mis kan zijn met zo'n kleintje!

Groetjes, KT

Hoi hoi,

Hier ook hoor. Vooral s'middags. s'Avonds heb ik het nog niet meegemaakt.
Gisterenmiddag ook helemaal overstuur. Ik nam hem bij me maar ik moest hem echt afleiden met een speeltje. Idd. net of hij eng had gedroomd.

hier ook hoor!! maar ook idd over het algemeen s'middags ik denk dat ze nu steeds meer te verwerken krijgen, ze zijn nu steeds drukker met dingen te ontdekken en te ondernemen.maar is wel heel zielig.......

groetjes susanne

Ja die van mij doet het ook. Ik denk idd gewoon het verwerken van dingen, waardoor ze onrustig kunnen zijn in bepaalde fases van de slaap. Ze zeggen dat het dromen pas na ong. 1,5 jaar komt.
Ik probeer haar ook te troosten zonder wat te zeggen en dan weer terug te leggen.
Sil

oke, "fijn" om te lezen dat we hier allemaal wel een beetje mee zitten op dit moment! Zal dan toch bij de leeftijd horen...maar blijft zielig!
Gisteren en vannacht is het goed gegaan gelukkig!
Ze werd vanmorgen wel al eerder als normaal wakker (6.45), gaat mijn vriend kijken, ligt ze helemaal andersom in bed!! Hoofd bij het voeteneind en voeten waar het hoofd normaal ligt  Whahahaha, zo grappig!
Ze had een ijskoud armpje, daarom was ze natuurlijk wakker geworden! Had het gewoon koud! Hahaha!
Gisteren probeerde ze zich ook in 1 keer om te draaien van rug naar buik, en het lukt haar bijna!! Alleen haar armpje zit nog in de weg. Ze vond het echt leuk, want ze bleeeef het maar doen gisteren. En hoe enthausiaster ik deed, hoe leuker zij het vond haha!

En ja, mijn vriend roept inderdaad meteen: IK GA EEN FLES MAKEN!! hahahaha. En dan maakt het niet uit of ze dan pas 2 uur geleden een fles heeft gehad...hihi
Maar dat doe ik dus echt niet! Ben net zo blij dat ze nu van 20.00 tot 8.00 slaapt en ze KAN geen honger hebben!
Maar goed, hij zei al: als ik alleen was geweest had ik haar meteen een fles gemaakt hoor! (hij weet anders niet wat hij moet doen, en word daar zo zenuwachtig van..)
maar uiteindelijk was HIJ diegene die haar stil heeft gekregen (met zijn zangtalenten)

Terug
Bovenaan