Helemaal overstuur

Ik was vanavond lekker een avondje alleen thuis en ik dacht, ik zet
eens lekker een romantisch videootje aan. Ben me helemaal lam
geschrokken van mezelf. Ik heb de hele tissuedoos leeggesnotterd. Wist
niet dat ik zo kon huilen.



Ik had wel eens gehoord dat je wel wat emotioneler kan zijn tijdens je
zwangerschap, maar mijn keel doet er nog steeds zeer van. Ik heb nog
nooit, ZO HARD gehuild tijdens een film (misschien uberhaupt wel
niet...) en ik ben pas 6 weken zwanger....



Slik



San

 
Hihi,
Ha Sandra, ik ken het helemaal! Ik had dat ook met 5 en halve week. Ik ben nu 6 weken en 1 dag. Maar ook ik schrok me rot, en mijn partner moest onwijs lachen! Ik natuurlijk ook, maar wel met dikke tranen die over mijn wangen biggelden...
Ook ben ik al onwijs gaan huilen  toen mijn partner het niet me eens was. Niet dat we ruzie hadden ofzo, maar hij had over iets een andere mening, normaal denk ik: 'Prima, dat jij een andere mening hebt, ik ook...'
En nu janken! hihi. Slaat dus helemaal nergens op, maar goed zal er wel bijhoren.
Zal nog wat worden al die maanden vind je niet? hihi.
Succes, engeniet van jullie zwangerschap.
Groetjes J
 
Hoi Sandra,

Ik ben nu 18 weken zwanger en heb nog steeds "last" van emotionele buien. Als ik mijn zin niet krijg of iemand heeft een andere mening dan ik kan ik zo in huilen uitbarsten. Ook met films of saaie soaps, waar ik normaal gesproken nooit bij hoef te huilen kan het zomaar ineens opzetten. Mijn man plaagt me daar ook mee. Dan zegt hij: "Ik zal maar niets zeggen anders ga je weer huilen". Daar kan ik gelukkig wel om lachen. Ik probeer gewoon de positieve kant ervan te zien. En een potje janken op z'n tijd kan ook ontspannend zijn.

Groetjes Monique2
 
Hmm. Heb vandaag de andere kant van de medaille ontdekt. Ben heeeeeeel
erg boos. Reden is terecht, mate waarin zwaar overdreven... Mijn man
loopt er heel beteuterd bij te kijken. En dat vind ik dan weer zo
zielig dat ik weer in tranen uitbarst, maar hij moet niet proberen me
te troosten, want dan ben ik weer een echte furie.



Is er ook een gebruiksaanwijzing voor zwangere vrouwen die je aan je
partner kunt geven samen met de test? Dit is echt zielig....



Hihi.



San.

 
Hihi Sandra, wat ben jij een kreng , of ben je gewoon zwanger? Niks aan te doen dus! Misschien kan je man gewoon beter maken dat hij wegkomt als je hormonen opspelen, of zou je daar dan ook weer van moeten huilen?! Hihi.

Liefs,
Katie

 
He San,
Heeel herkenbaar!!
In de week van mijn nod snotter ik al veel, ben zo emotioneel. Herkende mezelf niet meer! En dat terwijl ik altijd mega nuchter ben.

Groetjes Anne
 
Terug
Bovenaan