helemaal overtuigd

van het weekend een test gedaan was alleen zo'n licht kruisje moest goed kijken maar ja er staat natuurlijk niks als je niet zwanger bent vandaag voor de zekerheid toch nog 1 gedaan kwam binnen 30 seconden een goed kruis was meteen helemaal overtuigd
ben 12 mei uitgerekend
de andere 2 kinderen weten nog van niks familie en collega's heb ik het wel verteld kinderen wil ik het pas vertellen als ik zeker weet dat alles goed is als er iets mis is kan ik het ze niet uitleggen ze zijn 5 en 4 jaar

Jeeeh!! Gefeliciteerd!! Lekker gevoel he, als je nu zeker bent!! Wij gaan vanavond naar de aanstaande opa's en oma's en als toekomende ooms en tantes niet thuis zijn, gaan we het vertellen. Met toekomende ooms en tantes wil ik namelijk nog even wachten. Verder weet een goede vriendin het al, die zelf ook probeert zwanger te worden.
Weten de anderen al wanneer ze het gaan vertellen?

Gefeliciteerd!!!

Ik ben net zwanger van de 2e, heb een dochtertje van 2,5 jaar. Wij hebbenhet al wel verteld zijn er zo blij mee dat het is gelukt. Me dochtertje weet dat er een baby in mamas buik zit maar dat het nog lang duurt voordat het eruit komt.

Ben zelf 9 mei uitgerekend

Terug
Bovenaan