Helemaal terug

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden
Ben weer helemaal terug van weggeweest...

Na 4 jaar ellende met slechte uitstrijkjes, onderzoeken en ingrepen heb ik van de gyn te horen gekregen dat t weer gezond is daar beneden. Hij gaf er wel t advies bij om toch actief te gaan worden met onze kinderwens... Duh dokter, daar zaten we op te wachten natuurlijk!

Voor de meiden die mij niet -meer- kennen, ik ben Tamara (27) gelukkig, samenwonend met n super leuke kerel (28) Na aardig wat gedoe op gynaecologisch gebied, half september anticonceptie laten verwijderen, twee weken terug 3 dgn heel licht bloedverlies, gister pijnscheutjes in mn linkerlies, en n positieve ovulatietest, vandaag wederom... Dus wij zijn nu voor t echie aan de klus voor ons eerste nageslacht!
Ik weet (omdat ik tijdens anticonceptie niet menstrueerde) niet precies hoelang mn cyclus is, ik schat zo dat mn NOD rond 3 november valt.

Erg spannend allemaal hoor!
Heel veel zin om met jullie te babbelen... Gezellig!
Groetjes Tamamaatje :)

Hai Tamamaatje,

Welkom terug! Volgens mij heb ik wel eens wat van jou gelezen! (kan dat?) Wat een gedoe zeg! Pfff....maar super goed nieuws dat alles nu weer goed is en jullie verder kunnen gaan om jullie wens in vervulling te laten gaan!
We zitten indd samen op wachtbankje! Mijn NOD is ook rond 3 nov....Spannend weer hé?

Ik ga voor je duimen!! Liefs Lynn.

Fijn weekend! Ik ga nog even een dagje werken.

welkom teur meid en fijn dat jullie weer helemaal bezig kunnen!!! hoop dat gau raak is
liefs

Hoii

Welkom terug!

Wat een gedoe hebben jullie gehad zeg! Hopen dat het nu snel mag lukken!!

Liefs Renate

Welkom terug! Veel klusplezier en hopelijk snel een positieve test.........

Bedankt voor t hartelijke welkom meiden! Erg leuk.

@ Lynn : dat klopt, ongeveer n half jaar terug, hadden we een en ander al besproken met de gyn, als alle uitslagen goed zouden zijn konen we in september stoppen met de anticonceptie, en zo geschiedde...
Ik was inderdaad toen al weer de chat binnen gekomen, maar merkte dat ik toch te lang moest wachten om al mee te kunnen kletsen, ik heb de tussenliggende tijd alleen wat dingetjes meegelezen, maar nu ben ik weer van de partij hoor!

:)

Heey

welkom terug...
leuk dat jullie er nu echt voor kunnen gaan...
hoop dat het snel raak mag zijn....

Terug
Bovenaan