Helemaal thuis

Bij de verloskundige nog steeds een verhoogde bloeddruk, de rest van de urine uitslagen volgen nog! Met de baby is alles prima! Bij de bedrijfsarts geweest en ik zit nu volledig in de ziektewet. wanneer mijn urine goed is, mag ik wanneer ik zin heb han en span diensten doen!

Nu maar flink broeden!

Liefs Kirsten
 
Lekker rustig aan doen hoor, hand en span diensten thuis ja, niet meer gaan werken zou ik zeggen toch? Kleintje en jij gaan voor alles!!

Ik zit ook op en af volledig thuis, ik trek het niet meer ivm mijn bekkeninstabliteit om halve dagen te werken. Het wrange is dat ik na mijn zwangerschapsverlof ook niet meer terug keer op mijn werk omdat mijn contract niet verlengd wordt. Desondanks wil ik wel alles netjes afwerken en overdragen...maar het lukt gewoon niet meer...
Balen maar ik voel me wel beter als ik niet werk. Veel minder pijn, en minder harde buiken.

xx
 
Vervelend hoor! Maar hoe hoog is de bloeddruk dan, mijn bloeddruk is ook hoog en hiervoor heb ik medicijnen, maar ik moet gewoon doorgaan met werken hoor, is nooit overgesproken bij de gyn.

 
Goed rust nemen nu!! Ik zit indd ook alweer erg lang thuis. Niet leuk, want je mist toch je werk en je hebt gewoon vrijwel niks te doen heel de dag.
Maar je kindje en jij gaan gewoon voor alles. En waarschijnlijk ga je goed merken dat je het nodig had, de rust! Ik net als krisje, veeeel minder harde buiken, maar pijn blijft wel, al is het een stuk minder als ik 'niks' doe..
Dus neem de tijd voor jezelf en je baby!! X
 
Terug
Bovenaan