Hey meiden,
Nou wat een veranderingen hier allemaal, we zijn vrijdagavond begonnen met de nieuwe voeding.
En ja eerlijk waar na de 1ste fles merkten we al een SUPER verschil.
Onvoorstelbaar zeg......wel dikken we de voeding sinds zondag in want hij was echt wel wat te dun voor ons manneke.
Maar nu we dat doen gaat het NOG beter. We hebben een super tevreden manneke wat overdag eigenlijk niet meer huilt overdag!
Wanneer we hem uit bed halen of box of whatever dan krijgen we een big smile en begint tie me toch te sjansen!!!
HEERLIJK zeg dit is pas genieten eerlijk waar.....zo bijzonder.
En dan nog een hele mooie en knappe prestatie van ons manneke HIJ SLAAPT DOOR sinds 2 nachten!
Mama pas sinds afgelopen nacht haha want die andere nacht ben ik wel 2 keer gaan kijken hihi.
Maar ons manneke sliep nog gewoon zo lief......
Wij gaan donderdag weer op controle bij de kinderarts en dan zullen we zien.
Maar ik/wij zijn echt heel trots en blij!
Liefs Louise
Nou wat een veranderingen hier allemaal, we zijn vrijdagavond begonnen met de nieuwe voeding.
En ja eerlijk waar na de 1ste fles merkten we al een SUPER verschil.
Onvoorstelbaar zeg......wel dikken we de voeding sinds zondag in want hij was echt wel wat te dun voor ons manneke.
Maar nu we dat doen gaat het NOG beter. We hebben een super tevreden manneke wat overdag eigenlijk niet meer huilt overdag!
Wanneer we hem uit bed halen of box of whatever dan krijgen we een big smile en begint tie me toch te sjansen!!!
HEERLIJK zeg dit is pas genieten eerlijk waar.....zo bijzonder.
En dan nog een hele mooie en knappe prestatie van ons manneke HIJ SLAAPT DOOR sinds 2 nachten!
Mama pas sinds afgelopen nacht haha want die andere nacht ben ik wel 2 keer gaan kijken hihi.
Maar ons manneke sliep nog gewoon zo lief......
Wij gaan donderdag weer op controle bij de kinderarts en dan zullen we zien.
Maar ik/wij zijn echt heel trots en blij!
Liefs Louise