helemaal uitgeput

Tsjonge, ben echt helemaal aan het einde van mn latijn!!!
Vannacht slecht geslapen, en vanochtend veel te veel gedaan (lopen, fietsen, stofzuigen, dweilen) en de kids zijn ook nog eens enorm sjacherijnig en aan het huilen...beetje jammer! Merk nu wel goed dat Jasper er niet is en ik alles alleen moet doen!

Hoop dat het morgen beter gaat!

Heej meid,

Is niet niks.... alles alleen moeten doen... Neem aan dat je toch wel wat hulp krijgt van je ouders enzo nu Jasper weg is.
Hoe oud zijn je kids???

Enneh niet te veel hooi op je vork nemen he! Alles op zijn tijd.....

Hoop ook voor je dat het morgen beter gaat! Anders kom je maar lekker gal spugen op het forum

Liefs Anneke

hee miekje!
je bent niet de enige hoor ;)
ik slaap dan wel de hele nacht door maar kom 's ochtends doodmoe uit me bed. alsof ik niet geslapen heb.
hoewel ik vanaf morgen verlof heb word ik door leraren gewoon verplicht om naar school te komen. terwijl ik ook gewoon mijn rust nodig heb! ik zou niet weten wat ik hieraan moet doen.

Hey Annemiek,

kan me voorstellen dat je uitgeput bent. Je hebt 2 jonge kids die aandacht en verzorging nodig hebben en je bent hoogzwanger!! Ik ben echt blij dat ik er nu niet alleen voor sta, ja nutuurlijk moet Raym werken. Heb ook een schat van een schoonmoeder die niet werkt en de kids geregeld een keer komt halen zodat ik een beetje kan rusten.
Mijn moeder komt binnenkort ook een week logeren, dan gaat ze me helpen met de grote schoonmaak!! En als dat gebeurt is dan mag de kleine komen.

Nou probeer een beetje rustig aan te doen, en probeer een beetje hulp in te schakelen (zal je vast al hebben gedaan '-) )

groetjes Anne

Hey Annemiek,

kan me voorstellen dat je uitgeput bent. Je hebt 2 jonge kids die aandacht en verzorging nodig hebben en je bent hoogzwanger!! Ik ben echt blij dat ik er nu niet alleen voor sta, ja nutuurlijk moet Raym werken. Heb ook een schat van een schoonmoeder die niet werkt en de kids geregeld een keer komt halen zodat ik een beetje kan rusten.
Mijn moeder komt binnenkort ook een week logeren, dan gaat ze me helpen met de grote schoonmaak!! En als dat gebeurt is dan mag de kleine komen.

Nou probeer een beetje rustig aan te doen, en probeer een beetje hulp in te schakelen (zal je vast al hebben gedaan '-) )

groetjes Anne

Ho annemiek,
Ja dat is zwaar als je man van huis is, de mijne heeft het ook erg druk, vandaag ook weer pas thuis als de kids al op bed liggen en weer weg voor ze opstaan, maar is toch anders, zeker jou jongste van 1 die moet nog echt tillen enzo.
Wanneer komt hij weer thuis? Ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor! Al heb je natuurlijk niet veel keus!
Wat extra tv is echt geen probleem nu hoor, doe ik ook als ik moe ben!
Veel succes meid en als je je gal wil spugen dan ga gerust je gang!!
Liefs MJ

Hoi Hoi.
Ik ben ook helemaal moe,slaap niet echt goed.en heb laast van mijn stuitje en ribben.
Plus dat ik ongeduldig woord.ik wil de Baby NUUUuuuuuuu in mijn armen hebben jajajajaj.
Nog ff volhouden dames.deze weken zullen snel gaan..

Liefs Emi

Terug
Bovenaan