Helemaal van slag...

Vanmorgen naar min. Werk gebeld dat ik morgen nog niet kom werken omdat ik nog niet helemaal in orde ben...

Belt vanmiddag mijn bazin op om even te vertellen dat het haar beter lijkt dat ik de komende tijd alleen maar op vrijdag kom werken,alleen omdat ik me nu ziek heb gebeld..
Ze vond het beter zo.

Ik ben helemaal van slag..dit mag toch niet zomaar..
Ik werk normaal op maandag en dinsdag tot half 3 en de vrijdag de hele dag..

Over een paar maanden kon ik wel weer meer komen werken als ik me dan weer beter voelt,misschien begrijpt ze het niet helemaal...

Ik wil nu mijn uren werken en dan over een paar maanden misschien wel iets minder als ik me lichaamlijk niet goed voel...

Ik weet nu even niet meer wat ik hierop moet zeggen..
Ik moest dit even kwijt....

 
Bedoelt ze daarmee dat je dan ook maar voor alleen de vrijdag betaald krijgt? Of dat je de maanden en dinsdag als ziektedagen kan opnemen?? In ieder geval, klote zeg, als iemand zo met je "meeleeft"....
 
Huh....strange...inderdaad miss contact opnemen met bedrijfsarts want dit is wel vreemd.
Hierdoor ga je je echt niet beter voelen lijkt me.
Hoop wel dat het snel weer beter voelt

Liefs
 
Ik heb vandaag wel contact gehad met het UWV en met het juridisch loket en ze mogen dit inderdaad niet zomaar doen.
Zetten ze dit door dan ga ik vanaf volgende week de ziektewet in met behulp van arts en vk.

 
Wat vervelend allemaal. Helaas weet ik uit ervaring hoe bot ze op het werk kunnen reageren. Ze mogen het niet maar elaas gebeurd het maar al te vaak. Ik hoop dat jullie eruit komen en dat je lekker kan genieten van je zwangerschap. Hoop dat je snel weer aan de betere hand bent. Succes.
 
Terug
Bovenaan