Helemaal verliefd

A

Anoniem

Guest
We zijn gisteren naar mijn broer en schoonzus geweest, en natuurlijk de kleine meid.
Wat is dat een lief vriendelijk mooi klein hummeltje.
Ik heb zo genoten van die kleine meid.
Ik heb haar de fles gegeven, lekker geknuffeld, en achter de kinderwagen gelopen.
Meiden wat heb ik genoten.
Veel foto's gemaakt, en een mooie foto van mijn man die haar de fles geeft als achtergrondfoto van mijn laptop gezet.
Ze was 3½ week geleden bij haar geboorte 2500 gr. ze groeit hartstikke goed, maar wat is ze klein.
Af en toe een klein lachje op haar gezicht, en het is net of ze soms de boel beduveld, dan heb je haar beet en zit je te praten tegen haar, dan doet ze één oogje een klein beetje open en glimlacht en knijpt het oogje weer dicht.
Ze kijkt heel wijs rond.
Mijn man en ik zaten naast elkaar op de bank, en ze keek mijn man met grote ogen aan, dus hij steekt een klein stukje van zijn tong uit naar haar. En wat denk je zij deed dat ook. Was zo een komisch gezicht.
Mijn man staat op en wil de keuken inlopen, ze draait haar hoofdje wat en ziet dat hij niet meer naast me zit. Ze zet een paar zielige oogjes op, met een pruillipje.
Hij komt weer terug gaat naast me zitten en steekt weer een beetje zijn tong uit, en wat denk je weer deed ze dat ook.
Wat een scheetje.

Wat is ze al vroeg bewust van de omgeving zeg! Fijn dat je zo kunt genieten en dat jullie schoonzus dit ook goed vindt, dat je met de kinderwagen loopt enzo. Toch een beetje 'eigen' zoals je al zelf zei.

Wenser

Ja Wenser, het is echt een bijdehandje.
Ik heb mijn broer beetgepakt en gezegd dat ik trots ben op hun.
Hij zei ook tegen me dat ze binnenkort even willen uitzoeken waar en hoe ze moeten over stappen om met de trein een weekendje te komen. En dat ze van zijn schoonouders een reisledikantje regelen.
Mijn man en ik zeiden gelijk dat we hun ophalen en dat we zelf een echt ledikantje kopen, en dat ze hier haar eigen slaapkamertje dan heeft.
We hebben ruimte zat, dus zorg er ook gelijk voor dat ik een makkelijke box op de kop kan tikken die ik goed kan inklappen en op zolder kan zetten. En zodra ze komen de box in de kamer staat.
Mijn broer is zo volwassener geworden nou de kleine er is dat is met geen pen te beschrijven. En ik heb ook gezegd dat ze een spaarrekening moeten openen, en dat we dan iedere maand geld er op zetten zodat als ze een leeftijd heeft en ze wil bijvoorbeeld gaan leren of iets dergelijks dat er genoeg geld is.
We leven toch in een vreemde tijd.

Wat fijn meid. Heerlijk dat je zo van je nichtje kan genieten.

Terug
Bovenaan