helemaal verrot

Sorry voor mijn geklaag, maar ik bn toch verrot.... Feline sliep pas om 00.30 uur en om 4 uur kwam Gijs voor eten en om 6.15 vond Feline 't tijd om te gaan huilen....
Naar haar toe gegaan en het enige dat ze wil is DIE DIE. En wat het is geen flauw idee. Bij haar liggen hielp niet, water niet, eten wil ze niet.

Ik moet maandag weer werken, nou op deze manier kan ik het niet eens, ik van zowat om.

pfffffffffffffff groetjes van een verrotte Mariska

Hey Maris!

Jeetje! Nu ik jou verhaal lees durf ik mijn eigen berichtje niet meer te plaatsen hoor! Jij bent waarschijnlijk veel verotter als ik! Pffff, balen zeg! En wat doe je eraan? Eerst zien te ontdekken wat kleine prinses bedoelt met die die......

Even in het kort mijn klaagverhaal (ik durf het eigenlijk niet te typen....): patrick heeft tot een paar weken geleden altijd keurig uitgeslapen op vrije dagen tot 8.30 uur. Ik besef me wel degelijk dat dat een enorme verwennerij is hoor! Maar je bent dat zo gewend en aangezien ik echt altijd mijn slaap nodig heb is dat reuze prettig! Maar sinds een paar weken wordt ie zo rond 6.30 uur wakker.....POEH HEY da's vroeg!!! Gelukkig slaapt zijn zusje nog wel door tot 8.00 uur! Gelukkig heb ik hem vandaag terug kunnen leggen en is ie weer in slaap gevallen, maar ik lag zelf zo te plakken in mijn bed dat ik dacht; ik ga er maar uit!

Nou sterkte ermee Maris!

x

Hoi Mariska,

Ohhhh wat balen is dit he..!! Veerle wordt sinds een paar weken ook gillend/krijsend wakker, we gaan dan naar haar toe, knuffelen haar even en zeggen tegen haar da ze wel mag kletsen maar niet mag huilen. Daarna geven we haar een slokje water en valt ze weer in slaap. En tja dan moet je zelf ook weer in slaap vallen....... Onze jongens van 5 maanden zijn helaas niet de beste slapers, jeetje wat waren wij verwend met het goede slaapritme van Veerle. De jongens krijgen om 23:00 uur de laatste fles en komen tussen de 04:00 uur en 06:00 uur. Met 06:00 uur ben ik al helemaal blij, helaas gebeurd dat niet zo vaak. Kan je uit eigen ervaring vertellen dat het zwaaaaaar is in combinatie met werken, maar het is ook weer lekker om gewoon weer iets voor jezelf te hebben. Ik hou mezelf voor dat wij over een x tijd gewoon de beste 3 slapers hebben/krijgen, hi hi hi.

Sterkte!!!
Groetjes, Floor

Hoi Miranda,

Schandalig jou geklaag ;-) hahaha. Ik kan me het goed voorstellen hoor, want als je niet anders gewend bent...
Ach ik ga zo maar even leuk op de fiets naar concours hippique toe met Feline, had ik al beloofd. En om haar nou te straffen en niet te gaan omdat ik zo moe ben dat doen we maar niet....

groetjes Maris

Hoi Floor,

Pfff nu met 5 maanden nog 's nachts komen voor eten.... zou er niet aan moeten denken. Gijs komt nu ook nog 1 keer in de nacht, maar vaak laatste voeding al vroeg, soms zelfs om 20.30 en dan om 6 uur weer.
En even aan de borst en klaar, zal bij jou ook wel anders zijn met 2!
Ach we hopen maar dat ze doorslapen als ze 18 zijn......

groetjes Maris

Terug
Bovenaan