Hell's kids

A

Anoniem

Guest
wil even zeggen dat ik de fotowedstrijd helemaal geweldig vind!
wat gaaf om die lieverdjes met zulke blikken te zien!!
ik vind vooral Tess van Nicktess zo onwijs schattig omdat ze daar nog zo'n ukkie is...
En Kay, vind het helemaal niet bij hem passen, dus was helemaal verbaasd hihi

groetjes Jenneke

Ik vind die van Lydia ook geweldig, die kijkt echt zo van: geen stap dichterbij komen anders doe ik je wat!

Haha,.. ik moest ook écht zoeken naar een foto waar hij zo keek hoor!!
Deze blik gaf hij toen ook maar enkele seconden waarna hij zelf weer in de lach schoot.. Maar die boze blikken van hem zijn dan wel heel intens!
Kay is eigenlijk nooit echt boos of vervelend..
Maar die tijd zal vast nog wel eens gaan komen ben ik bang hahaha..

Maar de foto ´s zijn erg leuk ja!!
Ook om Kian moest ik erg lachen hahaha..

Esmé mv Kay

Ja, Kian heeft een beetje het temperament van z'n pappa. Best pittig. Hij is heel makkelijk en meegaand, maar als ie iets in z'n kop heeft heeft ie  het niet in z'n kont zitten. En waag het niet hem te vertellen wat ie wel en niet mag! haha
Maar we maken regelmatig opnieuw kennis met elkaar:
"Hoi Kian! Ik ben je mamma, en ik ben de baas!"
En z'n pappa pest 'm graag een beetje. Pappa wil het liefst de hele dag knuffelen, en op een gegeven moment is Kian het zat ... en dan is een foto zo gemaakt!
Ik lig dubbel om al die foto's! Raar he dat je eigenlijk alleen de 'mooie' momenten vastlegt. Dit is toch ook zo geweldig om te zien!
Echt goed idee!
Liefs Nelleke

Inderdaad,we zien eigenlijk altijd de vrolijke foto's,en dan is dit wel eens leuk om te zien ja!
Het ene hoofdje nog woester dan de andere,heel erg leuk!
Groetjes Tanja.

Wij lachen ons ook een breuk! Gert-Jan komt ook steeds even kijken of er al boze kindertjes bij zijn gekomen, hahahha!
En het is waar: van sommige verwacht je het niet en die hebben lelijke blikken!
Of je herkent ze heel niet meer terug nee! Zijn eigenlijk nu allemaal al winnars, toch?
Vind het wel leuk dat jullie het een leuk thema vinden!

Kus,Marieke

Terug
Bovenaan