hellendoorn

Hoi meiden,

even een vraag. Mijn zusje gaat zondag met haar kindjes naar Hellendoorn en vroeg of wij ook meegaan. Nu denk ik zelf dat het voor Maaike nog niet echt iets is. Zijn jullie al een keer met de kindjes geweest en is het het geld en de moeite waard.
Wij denken dat we beter nog een jaartje kunnen wachten.

Groetjes
Inge

hoi

ik ben zelf niet met Bram in Hellendoorn geweest maar in speestad oranje (een soort overdekte kermis) maar Bram vondt dit verschrikkelijk, en wou daar helemaal niet zijn........ nou hoorde dit gelukkig bij onze camping en was de entree gratis maar na 15 min. zijn we alweer weg gegaan, Bram vondt het echt vreselijk
we zijn nog samen met hem in een bootje geweest en nog in een draaimolen maar alleen maar jammeren en huilen
dus ik zou nog even wachten.......maar voor hetzelfde geld vind Maaike het natuurlijk wel heel erg leuk

liefs ilona

Hoi Ilona,

Ik moet eerlijk zeggen dat Maaike in de Efteling wel enorm heeft genoten maar ik heb zelf het idee dat daar gewoon veel meer te doen is voor jongere kinderen.

Groettjes
Inge

heb geen idee, heeel lang geleden met de middelbare school geweest, haha, dus kan je niet helpen...
Maar denk dat ze dr idd nog te jong voor is.
En ligt mss ook wel aan het entreegeld...

gr. Sas.

Hoi Inge,

Ik heb net even op de site gekeken www.avonturenpark.nl en ik zou dus zeker wel gaan. Maar net als Maaike vond Marissa de Efteling ook geweldig en in Hellendoorn hebben ze al 7 attrakties voor kinderen onder de 1.20 m. Verder zijn er ook wat familie atrakties die ze zeker leuk zal vinden. Het zou voor mij trouwens wel afhangen van de leeftijd van de neefjes en ichtjes want als die heel veel groter zijn dan is Maaike wel erg veel aan het wachten

groetjes Linda

Hoi meiden,

Ik heb mijn zusje al laten weten dat we niet meegaan. Heb eigenlijk gewoon zin in een rustig weekend. We zijn de afgelopen weken alleen maar op pad geweest en denk dat Maaike ook wel een keer gewoon lekker thuis wil spelen. Henk heeft storingsdienst en kan dus al niet mee. En dan zit hij misschien de hele dag alleen terwijl hij Maaike de hele week al weinig heeft gezien.

Maar inderdaad had ik ook gezien dat er toch wel veel voor kleine kinderen is. Volgende keer maar.

Groetjes
Inge

Ohh jammer dat je niet gaat!! Wij zitten over een paar weken in het Landal Park in Hellendoorn en ik ben erg benieuwd hoe het park is.

Wij zijn helemaal NIET van de pretparken, maar we zitten erover na te denken om er met Veerle naar toe te gaan in onze vakantie. Het is op loopafstand dus als het niks is zijn we ook zo weer weg. Wel vind ik het zonde van het geld als het niks is.

GEniet lekker van je weekend!!

Groetjes, Floor

Terug
Bovenaan