helllllllllp!!!

Hallo dames,

Ik heb net ondenkt dat ik zwanger ben echt helemaal te gek, maar ik twijffel toch een beetje.
Ik ben nu vijf weken zwanger maar het voel net of ik ieder moment ongesteld kan woreden en verlies ook afschijding.

Kn iemand mij vertellen of dit normaal is???
 
ja, dat is heel normaal. Het schrikt je in het begin natuurlijk af, je wordt er angstig van, maar er gebeurt natuurlijk van alles in je buik en dat voel je ook. Pas als je echte krampen krijgt of bloedverlies zou ik me zorgen gaan maken.

Geniet van je zwangerschap,
Tineke
 
Hoi nou gefeliciteerd!!! Heb je gewoon witte afscheiding of bruine/rood afscheiding? Op zich kan dit gewoon normaal zijn hoor, beetje last van buikpijn en afscheiding in het begin. Zolang je niet echt bloed is er niets aan de hand. Denk dat je gewoon even af moet wachten. ik denk niet da je echt druk hoeft te maken.


Succes

Gr. Nancy
 
Hoi

Het is heel normaal dat je de eerste weken van de zwangerschap een gevoel heb dat je ongesteld moet worden. Dit komt namelijk doordat je baarmoeder aan het groeien is. Ik heb het zelf ook gehad.
Het witte vloeien dat je heb is ook heel normaal.
Pas als je bloed begint te vloeien en daarbij heel veel krampen krijgt moet je alarm slaan.
Dus meid ga gewoon genieten van het feit dat je   MOEDER wordt.
GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Aafje

 
Dag dag

Witte afscheiding is niet zo vreemd hoor, dat hoeft absoluut niet te betekenen dat je weer ongesteld moet worden.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vanaf dag 1 witte afscheiding gehad heb en nu de laatste tijd wordt het zelfs zo erg dat ik maandverband om moet gaan doen, omdat een inlegkruisje niet meer helpt.
En ik zit nu op de 28 wkn !!!

En als je echt twijfelt, ga dan even langs de dokter, dan ben je zeker weten van je onzekerheid af !!!

Succes

Groetjes Kim
 
Hoi,
 ik wist onbewust dat ik zwanger was. (Vrouwelijke intuitie??). Maar ik had inderdaad ook het gevoel dat de rode vloedgolf ieder moment kon losbarsten! Ook de maand er op wanneer ik normaalgesproken weer ongesteld had moeten worden, kreeg ik datzelfde soort gevoel. Wel in een lichtere vorm, maar toch. Ik vond het een heel vreemd gevoel. Volgens de verloskundige was het heel normaal omdat je lichaam ineens iets "nieuws" te verwerken krijgt! Best logisch dus verder.
Veel succes en geniet van je zwangerschap.
 
Dag mutsie,

Witte afscheiding is heel gewoon. Als je zwanger bent stijgt niet alleen het hormoon HCG, maar ook het progesteron. In hoe verder zwanger je bent hoe meer progesteron je aanmaakt. Progesteron heeft o.a. als taak de zwangerschap in stand te houden, maar ook om het baarmoederslijmvlies te laten groeien. Door het toegenomen baarmoederslijmvlies krijg je automatisch witte afscheiding en soms een beetke witgeel. Naarmate je langer zwanger bent kan die afscheiding toenemen. Ook de buikpijnkan zoals ook de andere vrouwen al zeggen heel gewoon zijn, nl. de groei van de baarmoeder. Tot nu toe klinkt alles goed en gunstig. Als de buikpijn echt erg wordt/ondraaglijk of de afscheiding roze/rood is het tijd om je zorgen te maken. Nu eerst genieten!.
Succes, Sarah
 
Terug
Bovenaan