hellllp

A

Anoniem

Guest
jongens ik, word gek ik vanmorgen hier neer zetten dat ik ongesteld was geworden vamorgen bij het af vegen helder bloed verloren kus ik dacht nou ik ben ongesteld maar niet dus het is weg help ik weet niet maar wat ik moet denken is mijn lichaam mijn nu voor de gek te houden of wat ik weet niet meer wat te doen ik hoop dat iemand mij kan helpen grtjes verlegen meisje

Hallo verlegen meisje.
Hoe is jou cyclus anders,had jij het vandaag moeten worden?
Ik zou als ik jou was,een paar daagjes wachten.
Zet jou menstruatie dan nog niet door,dan zou ik toch even een test doen.
En anders deze week even afwachten.

Lieve groet Lillie

Hallo verlegen meisje.
Hoe is jou cyclus anders,had jij het vandaag moeten worden?
Ik zou als ik jou was,een paar daagjes wachten.
Zet jou menstruatie dan nog niet door,dan zou ik toch even een test doen.
En anders deze week even afwachten.

Lieve groet Lillie

hey normaal is mijn cyclus normaal ik had maandag ongesteld moeten worden ik had mijn huisarts al gebelt en die zegt dat ik tot vrijdag moest wachten want het kon een innesteling zijn maar als het niet door ging zetten moest ik vrijdag mijn urine laten testen op een zwangerschap dus jah afwachten maar dus ik hou jullie op de hoogte grtjes verlegen meisje

hey normaal is mijn cyclus normaal ik had maandag ongesteld moeten worden ik had mijn huisarts al gebelt en die zegt dat ik tot vrijdag moest wachten want het kon een innesteling zijn maar als het niet door ging zetten moest ik vrijdag mijn urine laten testen op een zwangerschap dus jah afwachten maar dus ik hou jullie op de hoogte grtjes verlegen meisje

Ik ga duimen voor jou.
Wel spannend verlegen meisje.
Was het maar zover dat je de uitslag weet.
Niet iedereen heeft geduld met afwachten,door al die spanning.
Laat je het even weten.

Lieve groet van Lillie

Ik ga duimen voor jou.
Wel spannend verlegen meisje.
Was het maar zover dat je de uitslag weet.
Niet iedereen heeft geduld met afwachten,door al die spanning.
Laat je het even weten.

Lieve groet van Lillie

hey meiden nou ben ik weer heb vandaag weer een test gedaan
hij was wederom weer negatief een digitale van cb had mijn huisarts weer gebelt van ja je hoeft geen test te doen want hij slaat toch negatief uit dus het is afwachten ik word er wel moe van en nu maar kijken wat de dag van morgen mij gaat brengen ik hou jullie op de hoogte grtjes verlegen meisje

Terug
Bovenaan