HELLLLUUUPPPP

Wie kan mij helpen ik zit op dag 48 van mijn cyclus gemiddeld duurt deze 35 dagen maar ik heb ook wel eens een cyclus van 67 dagen gehad maar nu heb ik een uurtje geleden een test gedaan van Romed en na 5 minuten gekeken (in een half donkere kamer)en zag maar 1 streepje maar nu net keek ik en nou zie ik in een goed verlichtte kamer zeer vaag een tweede streepje nou weet ik dat je na 10 min. niet meer mag gebruiken maar ik heb dit nog nooit bij een eerdere test mee gemaakt heeft iemand hier ervaring mee zou het toch kunnen dat ik .......... durf het gewoon niet te zeggen alvast bedankt en sterkte iedereen
 
Is dat streepje van dezelfde kleur? Ik zou gewoon nog ff een test doen hoor als ik jouw was, dan weet je het namelijk zeker!

Laat het ff weten he,

Groetjes PO
 
ga ik morgen maar ff doen met ochtend urine voor de zekerheid het streepje was zeer licht van kleur en nu zie ik het niet meer zeer vaag
bedankt voor je reactie
 
Hoi

Toen ik mijn eerste test deed was ik 3 dgn over tijd ik zag helemaal niks, maar na een tijdje dus wel een vaag streepje en daarna weer niks.
De tweede test met 7 dgn en nog steeds niks, de derde test met 11 dgn en ik hoefde er bijna niet overheen te plassen toen gaf ie al een tweede streepje aan.
Ik hoop voor je dat het bij jou ook zo zal gaan.

groetjes en succes
 
Terug
Bovenaan