Helllpp Buikkrampen!!

HI girls,,,,
ik heb nu onwijs last van ongie krampen en lage rugpijn....ben zo bang dat de ongie binnenkort voor de deur staat.....ik mag pas as zaterdag testen of de 2e poging IVF geslaagd is......denk zelf van niet!!!! Want ik heb voor de rest helemaal geen verschijnselen wat op een zwangerschap zou kunnen aanduiden......helemaal niet misselijk ofzoooo....mijn tepels zijn wel gevoelig maar dat heb ik ook altijd als ik ongie moet worden......ik denk dat mijn lichaam me voor de gek houdt!!!!
hellpppp ben zo bang......

FF

Hoi FF,

Even een opppepper van mijn kant.  
Ik ben nu alweer bijna 13 wkn zwanger van de 1ste IVF.

Op een zaterdag, na ongeveer 1,5 week op het wachtbankje gezeten te hebben schreef ik ook een wanhopig deprimerend berichtje over dat ik maar niets voelde. Ik voelde me precies hetzelfde als na alle IUI's; HELEMAAL NIETS dus. En ik wilde maar zo graag wat voelen.
Ik mocht op donderdag testen (mits ik niet  natuurlijk) en de dinsdag en woensdag ervoor had ik eigenlijk constant het gevoel  te worden maar er kwam geen druppel.
En vanaf toen pas werden mijn borsten ook iets pijnlijker en zwaarder (een soort spierpijn). Dit gevoel was echt nieuw voor mij en gaf ons veel hoop.

Het wil dus echt niets zeggen dat je nog niets voel. Niet iedereen voelt wat. Je hebt nog 6 wachtdgn te gaan. Het kan dus nog best komen of je voelt helemaal niets en bent toch zwanger.

Ik ben na de 1ste IUI ook heel even zwanger geweest, 6.2 wkn, en toen voelde ik al die 6 wkn helemaal niets, maar was toch echt zwanger.

Misselijkheid krijg je meestal in een iets later stadium, daar is het nu nog te vroeg voor.
En krampen voelen precies hetzelfde aan als prille zwangerschaps krampen.

Dus heb nog heel even geduld en niet meteen gaan wanhopen hoor. Het kan nog heel goed.
Ik hoop voor je dat er 1 of 2 wondertjes in je buik aan het verbouwen zijn geslagen en dat daar die krampen vandaan komen.

Ik  voor je.

Kruimel

Terug
Bovenaan