HELLLPPP

hoi allemaal,
ik zit met een probleem nou ja een beetje,
tygo is de laatste tijd heel rumoerig in zijn bedje rolt op zijn buik kruipt naar boven en komt met zijn gezicht in de hoek, en jammert dan omdat hij geen kant op kan, hij wil slapen op zijn buik maar ik vind dat zelf doodeng omdat hij regelmatig zelf zijn neus in het matras drukt.
wat kan ik doen( omdat de riem niet meer mag)
hij ligt al in een zak.

_ volgende probleem
tygo krijgt 4 x 200cc
maar laat overdag zoals vandaag van de hele dag bijna 180cc staan, waardoor hij snachts weer honger heeft.
hij krijgt smporgens en savonds nutrix erdoor.
hij zal toch gewoon zijn voeding op moeten krijgen wat kan ik hier aan doen.
 
Hoi Veroeska,

Het slapen is idd een eng idee. Ik weet niet hou oud tygo is maar meestal draaien ze zelf hun hoofd goed als ze al zo sterk zijn.

Hier slaapt ons meisje op haar rug soms op haar buik dan laat ik haar liggen. Ik leg haar op haar rug en stop haar strak in dat helpt meestal wel. Maar ja ze kiezen toch een lekkere houding zelf uit.

Het drinken ja misschien is hij te snel afgeleid door dingen om hem heen. Of krijgt hij gewoon minder behoefte aan melk door andere dingen die hij tussen door krijgt.

Groetjes
 
Als een kind eenmaal een sterke nek heeft en zelf op de buik liggend zijn hoofdje op kan tillen is buikslapen niet meer zo erg hoor. Ook in zijn slaap kan hij dan zelf ingrijpen als hij met zijn neus in de matras komt en ademnood krijgt. Mijn zoontje van 10 maanden slaapt altijd op zijn buik en hij houdt zelf zijn neusje wel vrij. Maar aangezien ik niet weet hoe oud Tygo is moet je er wel even op letten of hij zelf zijn hoofd al ka optillen.
 
Hoi,

Ik weet niet hoe oud Tygo is ,maar ik legde de deken altijd horizontaal ipv vertikaal dan heb je grote stukken om onder het matras te stoppen.Draaien wordt dan erg moeilijk.
Maar als hij zo sterk is om zich door het hele bed te bewegen kan hij zijn hoofd waarschijnlijk ook uit het matras houden.
Maar dat ligt aan zijn leeftijd.

veel succes
 
Hallo Veroeska,

Wat is eigenlijk de reden dat je geen riem gebruikt bij de slaapzak? Mijn moeder heeft een riem aan de slaapzak gemaakt en dat gaat al twee maanden prima! Waarom laat iedereen zich eigenlijk zo beinvloeden door wat er in media verschijnt? Een kind gaat echt wel schreeuwen, huilen als er iets is, lijkt mij.

Groetjes Karin
 
Hoi Veroeska,

Ik leg Jeroen in een slaapzak en stop die bij het voeteneind in. Dan doe ik er nog een dekentje overdwars overheen zodat ik die ook heel stevig kan instoppen. En Jeroen blijft heerlijk op zijn plek slapen! Als ik dit niet doe dan gaat hij ook op reis door zijn hele bed..

Groetjes,

Brigitte
 
Er is in juni dus een kind gestikt doordat het vast zat aan het matrasje dus een beetje onzinnig om te zeggen dat een kind heus wel gaat huilen......Over het algemeen gaat een kind niet huilen als het stikt, daar heb je namelijk adem voor nodig!
En Veroeska, als je kind oud genoeg is om zelf zijn hoofd omhoog te houden is buikslapen niet echt een probleem meer hoor. In ieder geval een stuk minder onveilig dan je kind vastbinden in bed. Mijn zoontje slaapt al op zijn buik sinds ie zelf zijn hoofd kan optillen en volgens het cb is dit geen probleem.
 
Terug
Bovenaan