HELLLPPPPP!!!! ik word hier gek van!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve allemaal.

Ik zit nu in ronde 16 en ben deze maand weer aan het tempraturen maar volgens mij tempratuur heb ik op dag 23 nog steeds geen eisprong gehad, de laatste tijd was ie altijd op tijd!!!! Ik word hier echt helemaal kriegel van!!!
Sorry moest het effe kwijt.

Liefs Esther

Hoi Esther,

Hoe is het met je? Weer aan het temperaturen gegaan? Ja, balen dat je cylcus nu weer in de war lijkt te zijn. Ik ben bang dat er niets anders op zit dan te wachten. Loop je nu al bij de gynecoloog of dat nog niet? Het lijkt me super vervelend dat je steeds niet weet waar je aan toe bent. Ik hoop dat je ei snel komt!

Groetjes Mariska

hallo,

Neeh ik loop nog niet bij de gynacoloog, mijn huisarts wou me daar pas in januari naar toe sturen omdat ik een gezonde muiter van 2 er heb lopen en afgelopen januari een miskraam heb gehad dus wel heb bewezen dat ik vruchtbaar ben maar ik wordt op moment echt helemaal kriegel ervan, heb nu wel echt zelf beklag maar het lijkt er echt op dat iedereen zo even zwanger wordt, afgelopen maand heb we rond de eisprong elke dag geklust en heb echt ook het idee dat ik 3 weken zwanger ben en dat het dan misgaat. Als het deze maand nog niet is gelukt dat wil ik echt worden doorverwezen, ik weet dat de medische molen ook niet altijd wat is maar dan weet ik in iedergeval waar ik aan toe ben.
Hoe lang ben jij nu bezig dan?

Liefs Esther

Hoi Esther,

Volgens mij komt je verhaal me bekend voor. Je hebt toch ook meegekletst op "menstruatie wanneer kom je nou?"? Want het verhaal dat je pas in januari terug mocht komen bij de huisarts doet wel een belletje rinkelen.
Ik zelf ben inmiddels ruim een jaar bezig. Maar ik zit "nog maar" in ronde 8. Dit komt doordat ik een eindeloze cyclus heb (soms 84 dagen). Ik ben nu aan het wachten voordat ik naar de gynecoloog mag, ik heb een afspraak staan voor 7 oktober.

Ik hoop dat je snel een eisprong hebt!

Groetjes Mariska

jah dat klopt indd dat ik daar ook meeklets! Jou naam kwam mij ook al bekend voor.
Dus jij loopt al bij de gynacoloog, wel vervelend indd dat je zo;n rare cyclus hebt. Mijne is ongev 30 dagen maar deze maand dus nu weer veel langer. Ik heb ook echt het idee dat ik telkens het idee dat ik heel kort zwanger ben omdat ik (een goeie ben voor de zwangerschaptest fabrikanten) heel vaak een test doe en een vaag tweede streepje is te zien. Hoop toch echt dat we gauw zwanger zijn!!!!f

Liefs esther

Terug
Bovenaan