helllppppp!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ben erg geschrokken net.

Bij het opstaan heb ik net bruin bloed afgeveegd, sorry hoor maar moet dit even kwijt!

Ben altijd op tijd ongi, de 21e en heb ook helemaal geen voortekenen gehad dat ik ongi zou ggan worden.

Het is denk ik te laat voor de innesteling toch?

Wacht maar af of de bloeding weggaat of dat ik toch gewoon ongi ben geworden.

Had er zo op gehoopt.
HEEEEELLLLLPPP

het kan zijn dat je door de vele hormonen dit kan verliezen maar dan niet meer dan 2 dagjes maar het kan ook zijn dta je te vroeg ong ben geworden nou ik hoop dat alles goed gaat en suses
danielle

Hoi,
Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Helemaal als je zo had gehoopt dat je
zwanger zou zijn! Heb ik ook een keer gehad. Helemaal in de put toen ik toch echt
ongi was geworden. Ook onverwacht, geen voortekenen. Tja dan heb je hoop he?
Maar goed, zolang je ongi nog niet doorzet is en blijft er hoop!
Ik ga voor je duimen hoor. Probeer rustig af te wachten. Makkelijk gezegd dat weet ik,
maar ben bang dat er niets anders op zit.
Veel sterkte en liefs Melanie

hoi hoi ik had het verleeden maand ook was 4 daagen te vroeg denk datje ong er aan kom al hoop ik het niet voor je duim duim liefs jolanda

Hoi,

Ik vind het heel erg vervelend voor je maar ik denk inderdaad dat je ongi eraan komt,morgen is toch je nod??
Ik kan me voorstellen dat als je het helemaal niet verwacht je je inderdaad rot schrikt! sjit voor je!!
Ik hoop voor je dat het anders is...

Liefs,Swinnie

Hoi lollifantje,

Toen ik zwanger werd heb ik op mijn NOD ook 3 dagen bruin/bloedverlies gehad, ik dacht dat ik gewoon heel kort ongesteld was. Het was namelijk precies met mijn cyclus van 29 dagen. Achteraf bleek dus dat dat een innestelingsbloeding is geweest.
Dus je kunt na 10-14 dagen na je   eisprong een innestelingsbloeding hebben.

Dus het zou nog kunnen dat je zwanger bent!

Maar het kan ook dat je ongi eraan komt.
Ik lees van veel dames hier dat ze op een gegeven moment bruinverlies hebben 1 week tot 1-2- dagen voor hun ongi, dus dat is helemaal normaal. Ik had dat eerste ook niet maar sinds ronde 8 ineens wel. Ga nu naar ronde 11.

Succes en ik hoop voor jou op goed nieuws.
Liefs Bo

Hey !
Ja het kan inderdaad 2 kanten op gaan.
bij mijn eerste zwangerschap verloor ik op de dag van mijn NOD ook oud bloed, dit was dus de innesteling.
Nu verlies ik meestal  2 dagen voor mijn NOD ook oud bloed als  teken dat ik  ongi ga worden.
Dus het enige wat je kan doen is afwachten.
Wens je veel succes en zal voor je duimen dat je zwanger bent.
Liefs van Miena.

Terug
Bovenaan