Hello ladies... I'm still here!

A

Anoniem

Guest
Hee lieve meiden!

Hier is ik!  I'm still alive. Jullie zullen wel gedacht hebben... Dacht ik vorige week nog even voor mijn vakantie in te loggen: ligt internet eruit! F*ck!  Maar goed, we zijn weer heelhuids terug en volgende week begint het echte leven weer, zullen we maar zeggen (lees: moeten we weer hard werken). We zijn gewoon in Nederland gebleven, dus ja ook wij hebben meegeprofiteerd van het heerlijke augustusweer!

Nou, ik ga maar eens even een inhaalslag op de berichtjes doen, even kijken wie er allemaal zwanger zijn en wie er zich bij het September-Klus-Team heeft aangesloten.

Liefs,

Tammy

P.S. Ik begin maar vast met springen, want er zullen vast weer een hoop gelukkigen tussen zitten die voor ons blijven strooien, dus alvast gefeliciteerd en bedankt voor de glitters

Poeh... wat een werk! Ben 3 1/2 uur verder en heb nog niet alles gehad! Maar goed, ik ben weer een beetje 'bijgepraat en' weet weer hoe of wat. Ga nu maar even mijn bedje opzoeken, het is bijna 1 uur 's nachts...

Hoi Tammy!!

Hey gelukkig je bent er weer!!
Alles goed met je?fijne vakantie gehad??

Met mij gaat het nu ook wel weer,ik heb even een dipje gehad,maar ben er weer langzaam uit gekrabbeld!!
Ik ben vandaag begonnen met een nieuwe baan,het is gelukkig goed bevallen!!
Vanavond een big party,mijn vriend is 40jaar geworden en geeft vanavond een feest,verheug me er wel op.
We hebben gisteren eindelijk weer eens geklust,het kwam er niet van en we hadden beiden nogal wat stress.
Maar goed ,het hoeft tenslotte maar 1 keer raak te zijn...haha,en anders gaan we maar weer een ronde verder..
Jij hebt ook je nod rond de 13e...spannend,ikke de 12e...we gaan voor ons allebei heeeel hard duimen,oke??

Heeel veel liefs,Swinnie

welkom thuis!!!!!!!!!!!!!!
blij dat je er weer bent en ook nog welkom bij het september klusteam
ook ik duim voor iedereen hoor !!!!!!!!
liefs tamaar

Heey Tammy,

We zijn er nog hoor! Rustig afwachten tot 5-9! De vorige keer was ik ervan overtuigd dat ik zwanger was omdat ik alle klachten had. Maar nee hoor! De Red Devils kwamen weer... Nu heb ik besloten om rustig af te wachten.
Tsja, dat zeg ik wel. Maar als de 5e dichterbij komt, word ik toch weer nerveus.
We zien het wel!
Welcome back!

Liefs,
Camel

Fijn dat je er weer bent. We hadden je gemist. Ik ben van woensdag tot zondag niet op het forum geweest en ik had ook heel wat bij te lezen. Het is wat he. Ik wil toch graag weten hoe het met iedereen is natuurlijk.

En ik weet niet wanneer precies mijn NOD is, ik wacht gewoon maar wat raak. dus............

Groetjes talke

Terug
Bovenaan