Hello ladies!

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Nou das ff geleden zeg!!!! Moet aardig wat bijlezen zag ik al en ben maar 2 weken offline geweest..haha...heb  ik weer wat te doen hihi!!!

Heb 2 weken vrij gehad en we zijn dan wel niet weg geweest  maar toch druk  geweest  met allerlei leuke dingen!!! Heerlijk hoor..
Het enige  vervelende  is dat Jennifer 9 dagen ziek is geweest waardoor we  toch wel behoorlijk aan huis gebonden waren.
Ze had een virus en heeft  9 dagen lang koorts gehad van tussen de 39 en 40 graden!!! Hoog he!!!  Vonden wij ook  hoor, daar kwam dan ook nog een hoektand bij dus heerlijke luiers tussendoor zodat ze ook weer helemaal verschoond kon worden..heb heel wat handwasjes gedaan hihi.. maar zonder te mopperen hoor. Jennifer was echt heel ziek!! ZO ontzettend zielig...

Gelukkig is ze vandaag weer voor het eerst koortsvrij!!!

Nou ga straks weer ff bijlezen, maar omdat ik vandaag ook weer begonnen ben met werken ga ik daar eerst maar eens wat inhalen!!!!

Liefs Ilone

ahhh wat zielig dat jullie kleine meid ziek was.
en erg hoog de koorts ook zeg.
is ze nu weer helemaal opgeknapt?

en jij weer aan het werk vandaag,het normale leven begint weer!
ook wel weer lekker vind ik.
lees lekker bij,een hoop werk,het forum lag er even uit dus konden we niks plaatsen anders had je nog meer moeten lezen! haha

ga je ook de 17de naar het forum dag?

groetjes chan

Terug
Bovenaan