Hello Lady's

Hoe gaat het met iedereen...

Hier alles goed, kleine meid gaat morgen voor eerste keer wennen op het kinderdagverblijf, en mamma gaat ook wennen op haar nieuwe werkplek... best spannend allemaal.

Verders wel lekker goed verkouden momenteel en hoop maar dat ik die kleine niet aansteek.

Had nog wel even een vraagje?
Hoe ziet het slaappatroon / ritme /tijden eruit bij jullie kleintjes.... daar was ik effe benieuwd naar.

Groetjes Marisca

Spannend hoor! Ik moet morgen voor het eerst werken, ben erg benieuwd hoe het zal gaan. Gelukkig heb ik een aantal inwerkdagen, dan kan ik op mijn gemakje weer wennen.

Onze kleine bepaald zijn eigen ritme :) de ene keer is hij heel helder en actief en blijft dan lekker tussen de voedingen door wakker. Maar soms slaapt hij aan een stuk door. We gaat hij 's avonds om 19.00 uur standaard naar bed. Lekker pyjama aan en gordijnen dicht. Vaak hierna nog wel 1 late voeding en dan slaapt hij tegenwoordig door tot de volgende dag.

Hoe gaat het bij jou?

Onze kleine meid bepaald ook zelf haar eigen ritme..vandaag heeft ze een baaldag ( denk) dus ze drinkt, geeuwt en gaat weer slapen. Maar soms is ze ook heel actief..

Hi Marisca, spannend hoor.Ik moet binnenkort ook weer beginnen. Mijn kleine meid heeft een eigen ritme maar slaapt tussen de middag minimaal 2 uurtjes. (heel vaak gewoon 4!) 's avonds is ze tussen de een na laatste voeding en de laatste voeding (rond etenstijd en rond 21.00 a 22.00 uur) regelmatig wakker.Ze slaapt wel al tot 08.00 uur of later door dus dat is heerlijk.

Onze kleine meid bepaald ook idd overdag zelf of ze moe is of niet
als ze gaapt leg ik haar te slapen.

Wel gaat ze standaard na de avond fles van 19:00 naar bed en moeten haar dan wakker maken voor de fles van 22:30 en slaapt dan door tot 7 a 8 uur in de morgen.

Zo te horen hoef ik me geen zorgen te maken.

Tijmen bepaald ook het ritme maar hij zit nu op een drink schema van 6.00-10.00-14.00-18.00-22.00

overdag slaapt hij kleine slaapjes en na de fles van 18.00 slaapt hij vaak wat langer en na de fles van 22.00 slaapt hij door tot de volgende dag 6.00

hij krijgt 180 cc+ 6 scheppen behalve de laatste fles dan krijgt hij 210+7 scheppen

Hier krijgt Robin de eerste fles om 7:00 uur.
11:00,
15:00,
19:00
en de laatste rond 22:30.
Gaat super goed, alle flessen 180CC water + 6 schepjes.
Overdag slaapt hij af en toe een uurtje. Ik heb geprobeerd hem in bed te leggen smiddags maar dat werkte niet. Mijn zoon is overdag gewoon wakker en dan wil dat niet lukken.Ga het ook niet meer proberen.. Vanaf een uur of 9 in de avond gaat hij pas slapen:) Hij slaapt al vanaf 7 weken goed door. Dus ik heb niets te klagen. Ik moet ook pas over 1,5 week weer beginnen met werken. Succes voor alle moeders die weer aan de slag moeten!Groetjes Daisy

milan krijgt 's ochtends om 7:30 de fles, dan even spelen en rond 8:30/9:00 naar bed. dan 11:00 de fles en spelen, om 12:00 naar bed, om 15:00 fles en spelen, om 16:00 naar bed, meestal dan al 17:30 wakker (begint zijn huil uurtjes) 19:00 weer de fles en om 20:00 in zijn bedje, dan maken we hem om 22:00 wakker voor een laatste fles en slaapt de hele nacht door.

Terug
Bovenaan