Hallo, het is niet te geloven maar ik ben al drie dagen overtijd?? Ik ben (nadat ik met de pil ben gestopt) altijd al super regelmatig ongi geweest. Mijn eisprong was wel erg laat (pas in week 3 ipv week 2). Ik heb gelijk dinsdag een test gedaan, maar helaas negatief. Volgens mij is dit nog een beetje te vroeg? Vandaag dacht ik dat mijn urine wat donkerder zag! Ik zal toch niet een week later ongi worden. Dit is niet te hopen, want dan is alle hoop voor niets, maarja ik ben nog nooit drie dagen overtijd geweest! Volgende week ga ik nog een testje doen en hopelijk geeft die een dikke vette ++++++ aan.
O'ja nog effe een vraagje. Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest en die zei dat mijn verstandskiezen eruit moesten, binnen nu en een half jaar. Is dit gevaarlijk als je zwanger bent of kan dit geen kwaad!!!
Groetjes
O'ja nog effe een vraagje. Ik ben vanmorgen naar de tandarts geweest en die zei dat mijn verstandskiezen eruit moesten, binnen nu en een half jaar. Is dit gevaarlijk als je zwanger bent of kan dit geen kwaad!!!
Groetjes