Hello

A

Anoniem

Guest
Hoi iedereen,

Ik ben Jessy 22 jaar en vanaf augustus 04 bezig, in mei gestopt met de pil. Ik heb gister even geneusd op 'als het zwanger worden wat langer duurt forum'en een berichtje geplaatst waar ik niet echt de reactie op kreeg die ik wilde.. Beetje raar..iedereen heel veel succes enzo.. En wel even een vraag: Sinds mei ben ik gestopt met de pil en ik ben maar 3 keer ongesteld geweest ik weet dat alles weer normaal moet worden in mijn hormonen huishouding maar ben je ook vruchtbaar als je niet ongesteld wordt??

Hoi Jessy,

Toevallig heb ik zo'n soort vraag op een ander forum gezien...
Er werd gezegd door iemand:

Of je dan een eisprong hebt, zijn zelfs de "deskundigen" nog niet uit. De gyn. waar ik jaren kwam zei dat ik niet perce iedere keer voordat ik ging menstrueren een eisprong gehad hoef te hebben. Terwijl een andere gyn. weer tegen mij zei: als je menstrueerd heb je dus een eisprong gehad.

Ik ken ook iemand die na het stoppen van de pil een jaar niet heeft gemenstrueerd en na een jaar wel zwanger was??????????????????????????????????????
De wonderen zijn het vrouwen lichaam dus nog niet uit.

Misschien dat temperaturen je meer kan vertellen.

Iemand anders werd ook lang niet ongesteld, maar voelde heel duidelijk de eisprong...

Als je inderdaad gaat temperaturen, kun je erachter komen of je wel of geen eisprong hebt....

Succes!!!

Terug
Bovenaan