hello

Hallo, wat leuk dat dit forum er ook is, dat wist ik helemaal niet. Wij zijn nu al 10 mnd bezig en nog niets. Gisteren weer ongi geworden, flink balen. Ik ben ook altijd heel erg ongi. Hele stukken komen dan mee en ik heb heel veel buikkramp. Zou het ook kunnen dat het daarom wat langer duurt bij ons??
Groetjes

hoi bibi 1

Welkom op het forum!!

Ik denk niet dat het daardoor komt hoor. Sommige vrouwen zijn nou eenmaal "zwaar" ongi en andere weer licht. Wat doe jij allemaal om zwanger te worden???

Liefs Claudy

Hoi!
Ik denk ook niet dat je je zorgen hoeft te maken. Als je stopt met de pil wordt je nu eenmaal een stuk erger ongi. Ik lig soms ook krom van de pijn en dan zijn de ob's niet aan te slepen.
Je zit gelukkig nog in de 'normale'termijn van zwanger worden dus ik hoop dat het binnenkort raak is voor je!
Liefs Inge

Hoi,
Ik ben ook nog maar pas op de hoogte van dit forum, maar het is lekker herkenbaar he?
Ben net als jou ook altijd zwaar ongi. Ook met dikke klodders erin[lekker].
Mijn huisarts zei dat dit niet ongewoon is, maar door de pilgebruik,werd het altijd afgevlakt. Dus niets om je zorgen over te maken, alleen het is niet zo prettig.
Groetjes Arina

Terug
Bovenaan