hellp!!!!!!!!!!!IK BEN TOCH NIET WEER ZWANGER???????

A

Anoniem

Guest
na hoeveel weken na je bevalling hoor je ongesteld te worden??
en kan je van voorvocht zwanger worden???
ik hoop snel wat te horen.
thanxxx groetjes

n ahoelan gje ongesteld wordt is verschillend als je BV gefet kan het d8 ik langer duren...

en ja van voorvocht kun je zwanger raken

gr brenda

Normaal zou je ongeveer na 6 weken je eerste menstruatie kunnen verwachten. Maar dit is bij iedereen verschillend. Bij mij duurde het ruim 8 weken.
De eerste strip van de pil ben je niet veilig en moet je het met een condoom doen.

Volgens mij kun je van voorvocht ook zwanger raken.Dus echt met een condoom doen hoor!!! Ik weet het, ts waardeloos, maar ik zit echt niet op een zwangerschap wachten. Nog 2 weekjes en dan begin in aan mn 2de strip, einderlijk zonder.... haha.

Groetjes Ris

ik geef nu 4mnd borstvoeding en ben nog niet ongesteld.
bij mijn eerste werd ik pas weer ongesteld dat ik stopte met bv.
maar dat betekent niet dat je niet vruchtbaar kan wezen.
het hoeft niet natuurlijk. 5wk na de bevalling is het condoom gescheurd ben er gelukkig niet zwanger van. maar had eventuweel wel gekunt

Na de bevalling kun je eigenlijk meteen weer zwanger worden. De kans is kleiner maar wel aanwezig. Ook borstvoeding is geen voorbehoedsmiddel. Denk eraan dat je niet ongesteld hoeft te worden als je een eisprong hebt gehad.

En van voorvocht kun je absoluut zwanger worden. Een voorbehoedsmiddel is dus altijd aan te raden als je geen nieuwe zwangerschap wenst!

Terug
Bovenaan