HELLP! is dit postief?? 5 dagen voor NOD

Ja hoor ik zie hem

Ik had hem ook zo licht aantal dagen en toen de dag voor nod gaf cb 1-2 weken aan. Hij bleef trouwens nog aantal dagen licht maar als je hem.langer laat liggen wordt ie vaak wel duidelijker en als die wel negatief is gebeurd dat niet
 
Je bent mooi op tijd met testen ?
Ik zie een heeeel licht streepje, dus ja dit is positief. Dit betekent dus dat er een hele kleine hoeveelheid HG hormoon aanwezig is in je urine. Als het vruchtje zit goed blijft ontwikkelen zou het bij een volgende test duidelijker moeten zijn. HG hormoon maakt ongeveer iedere 2 dagen een sprong… Het is dus nog even spannend maar ik zou op je NOD nog een keer testen mocht je niet ongesteld worden, dan is het iets zekerder…

 
Dames dit was de test van gister had vandaag in de ochtend getest nog een keer en volgens mij was er iets mis met de early test van action leek alsof die gebroken was van binnen. Maar die gebrokenheid gaf na 5 min weer weg. Maar die test was negatief.
 
Ik zou bij twijfel nog een test doen maar ik zou misschien even wachten tot je NOD, dan ben je zekerder… In principe zouden die van de Action net zo goed zwangerschapshormomen moeten traceren als de duurdere van ClearBlue. Maar scheelt nogal flink in de portemonnee ?
 
Terug
Bovenaan