HELLP-syndroom

Hoi!

Ik ben op zoek naar vrouwen die net als ik bij de bevalling het HELLP-syndroom hebben gehad. Het is nu 5 maanden geleden en gelukkig heb ik een heerlijke, gezonde dochter, maar af en toe heb ik het er nog best moeilijk mee. Ook lichamelijk voel ik me nog niet de oude. Het lijkt me fijn ervaringen uit te wisselen met vrouwen die hetzelfde hebben meegemaakt. Groetjes, Hester

Hoi Mirthe,

Hoe lang is het bij jou geleden? En heb je momenteel nog klachten? Ik ben wel "officieel genezen" maar nog steeds erg moe, duizelig, heb concentratieprobelemen etc. dus ben ook nog niet volledig aan het werk. En heb je het allemaal een plekje kunnen geven? Als je wilt, kan je me ook mailen op hester_zelf@hotmail.com. Groetjes, Hester

hallo hester,
ik heb ook 5 maanden gelden het hellp gehad en ben ook nog niet de oude en ben ook bevallen met een keizersnee dus eigenlijk van 2 dingen aan het herstellen.ik heb zo mijn up en downs.merk wel als ik teveel doe dat ik er weer een paar dagen voor pampus bij loop.toch in de gaten houden voor de kleine. groeten en hoop dat je er iets aan heb en als je meer wil praten hoor ik het

miranda

hoi hester
ik heb ook 13 maanden geleden het hellpsyndroom gehad en een spoedkeizersnee we maken het allebei nu goed ik ben nu redelijk hersteld en denken ondanks alles toch aan broertje of zusje voor henrico als je met mij ervaringen wilt wisselen dan schrijf je maar je mag mij ook mailen op alast@bjvandersteeg.nl groetjes marrieke

Terug
Bovenaan