Hellp

<p>Hey allemaal ik ben nu 4 weken zwanger ik heb steken in mijn onderbuik vooral in het midden van mijn baarmoeder boven mijn schaam bot heeft iemand anders daar ook last van? Nog 4 weken tot mijn eerste echo ik vind het heel spannend want het voelt allemaal zo ongelofelijk nu</p>

Hoihoi,
Gewoon even rustig afwachten en meer kan je op dit moment niet doen. Kunnen veel verschillende redenen zijn waarom je dat hebt. Je zou eventueel de VK morgen kunnen bellen alleen kunnen zij ook nog niet heel veel voor je kunnen doen!
Succes en sterkte!

Maar denk je dat het wel goed zit want voor de rest heb ik wel klachten zo als mijn borsten doen pijn en zijn groter misselijk meer honger en veel meer moe dan normaal ook af en toe een beetje rug pijn en ik heb geen bloed verlies en heb wel het gevoel dat het goed zit alleen dit is de eerste keer en ik vind het gewoon heel Spannend

Zoals jij het omschrijft, klinken de steken als bandenpijn. Vanaf het begin maakt je lichaam ruimte voor de groeiende baarmoeder en de een heeft daar meer last van dan de ander. Ik ben geen arts, maar het zou een verklaring kunnen zijn.

Voor de rest: Behalve gezond leven en je rust pakken kun je eigenlijk alleen maar afwachten! Er is altijd een kans dat er iets niet goed zit maar zeker ook dat het wel goed zit. Laat je niet gek maken en zoek voldoende afleiding, want 1 ding is zeker: Stressen is nooit goed. ;)

Succes en liefs!

Klinkt idd alsof je pijn/steken komen doordat je baarmoeder wat groter wordt. Ik kreeg veel last van stekende pijn rond de zeven weken. Een aantal keer de vk gebeld, en een extra echo gehad maar alles was goed. Ze gaf aan dat het komt doordat de baarmoeder groeit. Ik zou me niet teveel zorgen maken. Gefeliciteerd met je zwangerschap ?

Ik heb dit ook gehad heel erg. Voelde me vreselijk. Tis nu sinds 2 weken stukken minder, maar nog wel momenten van pijn waar ik ook gelijk misselijk van wordt. Ben nu 8 wkn. Dus denk gewoon bandenpijn! Zolang je geen bloedverlies hebt, zou ik me geen zorgen maken. Alles rekt en maakt plaats en dat voel je soms heel heftig even. 

Terug
Bovenaan