Hellpp! Ik zit mezelf in de weg!

Hallo meiden,

Mijn hormonen zitten me flink in de weg. Ik voel me wat down, onrustig en snel geiriiteerd. Mijn tepels zijn nu al een dag of 3 zeer gevoelig en heb een opgeblazen buik. Ik verwacht mijn NOD rond 10-04. Herkennen jullie dit? Ik heb dit nog niet meegemaakt zo vroeg in mijn cyclus.
Ik wens iedereen heel veel geluk toe!
Groeten van Antoinette.

hoi antoinette,

Tja, heel herkenbaar helaas. Ik heb ook wel cyclussen dat ik die verschijnselen heb vanaf mijn eisprong, dus zo ongeveer 2 weken voor je ongidag. En dan vooral je verhaal over zere borsten. Goh, vreselijk gewoon, soms doet het zo zeer dat ik wou dat ik ze niet had. Wat dat betreft is mijn ongi aan de ene kant een behoorlijke opluchting want dan doen ze niet zo'n pijn meer!
Je gevoel over down en onrustig heb ik minder maar verschilt ook per cyclus.

Gewoon effe afwachten meid, misschien ben je wel zwanger!

Liefs,
Joan

Hoi Joan,

Ik hoop ook dat het raak mag zijn deze keer, maar we wachten gewoon af. Rond 1-04 verwacht ik mijn NOD. Bedankt voor je reaktie!

Groetjes van Antoinette.

ik heb ook mijn nod rond 10/ 11 april ik voel verder niks alleen inderdaad wel een opgeblazen buik. en af en toe van die steken links onder in de buik. ben je ook zo erg af aan het tellen, kan niet wachten. Volgens baby brabbel zou ik vandaag mijn innesteling hebben, voel niks, maar ja er zit weer niks anders op dan te wachten. groetjes tanja

Terug
Bovenaan