Hellppp

<p>Ik heb gisteren 3 cleuarblue testen gedaan 2 met weken indicator en 1 met alleen een syreepje. Die gaf alle 3 aan dat ik zwanger ben. Maar omdat ik het niet geloof vandaag nog 1 gedaan met weken indicator en die geeft aan niet zwanger  hoe kan dit??? Is het een teken dat het mis is gegaan?? </p><p>Please geef mij een antwoord.</p><p> </p><p>Liefs Vlinder</p>

Zolang je geen bloedverlies en/of zware buikkrampen hebt dan kun je ervan uitgaan dat het nog goed is. Heb je alle keren met ochtendurine getest?  Doe anders morgen nog een keer met ochtendurine een test. 

Zolang je geen bloedverlies en/of zware buikkrampen hebt dan kun je ervan uitgaan dat het nog goed is. Heb je alle keren met ochtendurine getest?  Doe anders morgen nog een keer met ochtendurine een test. 

Ik heeb geen bloedverlies of zware krampen. Vanmiddag getest dus geen ochtendurine. Helaas lukt het mij niet om.een foto te sturen. De predictor gaf wel 2 strewpjes aan met dezelfde urine als die clearblue niet zwanger.

Er ging wat fout, sorry.wat ik dus wilde zeggen is, dat clear blue bij mij na een positieve ‘plus’ test aangaf dat ik niet zwanger was bij zo’n duurdere test. inmiddels ben ik al 35 weken zwanger. Als je 3 positieve testen hebt gehad zal het echt goed zitten! Als het mis zou zijn, dan is het hormoon nog niet zo snel uit je lichaam. Dit kan na een miskraam wel een maand duren. dus ik denk dat ik je kan feliciteren! Van harte! 

Had je wel een controlestreep? Kan natuurlijk een test zijn die niet goed werkt. Of misschien net niet goed overheen geplast. Ik heb ook 2 cb testen gedaan en beide kreeg ik geen controlestreep. Dus ook geen juiste uitslag. Die van de kruidvat deden het wel goedSucces! 

@mwh bij cleaurblue was een weken indicator. Die andere zie foto is met testlijn en conrole lijn en beide zijn te zien, niet eve  duidelijk als de andere.  @AmbervB ee. Voorzichtige dank je wel. Heb nu met mijzelf afgesproken dat ik pad zondag of maandag weer mag testen. Het is onze eerste dus allemaal nieuw en  spannend en onzeker. 

Terug
Bovenaan