Hellppp????????!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen!

ik heb een vraagje. ik heb zaterdag mijn eerste echo gehad omdat ik het niet vertrouwde.
nu leek het op een rijstekorrel maar het bewoog niet. nu is mij
verteld dat het dan een miskraam kan worden is dat bij iedereen zo?
morgen Heb ik nog een echo dus ben alvast heel bang.

mvg

Hoi.

Wat spannend allemaal! Mag ik vragen hoelang je zwanger was bij die echo? Een rijstekorrel is een week of 6?

Wij hebben vanmiddag onze eerste echo. Ook spannend...

Groetjes, Vennie

hoi hoi,

ik heb met 7 weken een echo gehad en zag je dus ook alleen een rijstkorrel

en een kloppend hartje maar GEEN beweging hoor.

en ben nu 14 weken zwanger van een heel levendig kindje

(echo met 11 weken en 13 weken wezen dat uit)

niet te druk maken en wacht de volgende echo even af

succes

groetjes moekje

Oh Gelukkig!

ja tuurlijk de doter gewoon bij de huisarts vertelde mij dat ik ongeveer 6 a 7 weken ben!
dus ik maak me enorme zorgen!
maar ik wacht morgen gewoon nog even rusitg af
jullie ook veel plezier en succes

hoi,
met 6/7 weken kan het hartje ieder moment gaan kloppen.als dat bij jou nog niet is,wil t niet zeggen dat het niet goed is.toen ik 8,5 wk was,zagen we een vaag vlekje met kloppend hartje,wat heel iets schokte.ik zou (hoe moeilijk ook)even rustig afwachten.meestal laat de verloskundige je na een week weer terugkomen.dan ben je net iets verder en is er veel meer te zien.
ik hoop voor je dat snel blijkt dat alles ok is!!
groetjes kari
36wk+3

hai rowan,

mochr je je echt zorgen maken, ik wil je best een foto mailen van mijn dochtertje toen ik 6 weken zwanger was van haar.
in die week is het allemaal nog best gelijk, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, ik zag ook geen armpjes en beentjes enzo. en nu voel ik ze non stop hahaha.
ben morgen namelijk 37 weken.

ik hoor het wel van je.

groetjes Miranda morgen 37 weken

Thanx Voor jullie lieve berichtjes!!!
En dat zou ik graag willen miranda!
Ik zit momenteel ook gewoon heel erg met mezelf in de knoop
weet ook niet hoe het komt!

groetjes

Hallo,

Zou me in ieder geval niet vooraf zorgen maken, maar begrijp je ongerustheid heel goed. Wel vaag dat de echoschopiste je daar niets over heeft verteld? Wat zei hij/zij dan? Je krijgt toch wel een reactie/mening?
Wij hadden met 7 wkn onze eerste echo (ivm een eerdere miskraam), je zag alleen een vlekje, je kon het hartje heel iets zien kloppen, en het bewoog niet, maar het zag er verder goed uit! Met 11 wkn zag je inmiddels ook een handje en een voetje en meer het model van een klein mensje. Ook toen bewoog het niet, maar het hartje klopte. Met 13wkn klopte het hartje ook, toen mochten we het ook horen en ons kindje sprong alle kanten op, het was net een klein stuiterballetje! Met 20wkn lag het ook heerlijk stil (de kleine slaapt ook in de baarmoeder erg veel) maar alles zag er prima uit. Vorige week een pretecho laten maken en zag de kleine toen ook minimaal bewegen. Af en toe een lachje/gaapje/een handje langs de oogjes etc. Dus..... kortom, bewegingen kunnen heel wisselend zijn kwa frequentie e.d.
Ik hoop dat je de kleine zal zien bewegen!
Succes!

Groetjes van Ilona!

Terug
Bovenaan