Hellppp

Heb in mijn vorige topic al gezegd dat ik vandaag naar vk ben geweest voor controle, sinds ik terug ben heb ik enorm druk en pijn aan mijn eierstokken, harde buiken af en toe en enorme rugweeen al drie uur lang, nog geen regelmaat maar het is enorm pijnlijk kunnen dat beginnende weeen zijn zou ik verliskundige moeten bellen ik weet niet wat ik moet doen of zou ik afwachten tot de weeen regelmatig elkaar opvolgen
 
Als er geen regelmaat in zit hoef je in princiepe niet te bellen, maar als je twijfeld kun je beter een x te vaak bellen! Hoewel oefenweeen behoorlijk heftig kunnen zijn hoor!
 
o ja, het hoeft trouwens niet zo te zijn dat je vliezen zelf breken, ik heb dat bij mijn zoontjes ook nooit gehad, alleen bij mijn dochtertje, als dat wel gebeurd kun je het beste een beetje opvangen en kijken naar de kleur, die moet helder zijn (met evt watr vlokjes)
 
Yvonneke

Helaas drie uur doorgezet en dan hield het op alsof er niks was gebeurd :( zo jammer nog een dag extra wat wordt het moeilijk irggg :s
 
Balen zeg, dat het niet heeft doorgezet. Ik heb morgen weer een strippoging. Hopelijk lukt het nu wel. Ik hoop dat het voor jou nu ook snel doorzet.
Liefs Wendy
 
Terug
Bovenaan