Hellpppp!!!!!

A

Anoniem

Guest
Heb nu weer iets waar mijn broek van afzakt,
Ik ben afgelopen zondag heftig ongesteld geworden maar dan ook echt goed ongesteld met al de toebehorende klachten, nu had ik nog steeds zo raar gevoel in mijn buik en rug wat ik met mijn vorige zwangerschappen ook had en ik had nog 1 test liggen dus ik dacht van dat doe ik effe, en wat zie ik een grootte dikke vette +. Ik snap er niks van, zou ik dan toch zwanger zijn geweest en dat ik nu nog het hormoon in mijn lichaam heb zitten want zwanger zijn dat kan nu niet meer na al dat bloed. Wat moet ik hier nu weer mee?!?   Iemand dezelfde ervaring gehad??

Liefs Esther

Hoi hoi, wat tof dat je test dikke + aangeeft. maar vaag dat je dan wel ongesteld bent...
Ik heb er zelf geen ervaring mee. maar je hoort weleens dat je zwanger bent en dan toch ook 9maanden 'gewoon'  ongesteld. dus gewoon bloed verliest... dat is natuurlijk geen pretje...Misschien ben jij net die pechvogel....
Het kan overigens ook een innestelings bloeding zijn geweest. van het vruchtje zeg maar. maar dat is meestal niet echt heel heftig. maar een klein beetje  bloed. Het kan allemaal geen kwaad voor het vruchtje hoor.
Ff aanzien misschien nog en anders over paar dagen nog n x testen... En als je je er niet lekker bij blijft voelen gewoon de verloskundige even bellen joh!!
succes joh! Liefs mij

Inderdaad vreemd he, ik zou ook denkne help wat heb ik nu weer, maar ik kan je geen advies geven, ik zou denk ik de huisarts bellen en het vragen.
Succes !!

Hoi mamavanseptember,

Ik zou de huisarts bellen. Lijkt me inderdaad teveel voor innestellingsbloeding, maar misschien was dit een miskraam? Hoop het uiteraard van niet!!!

Ik denk dat een bezoekje huisarts/gyn het beste is. Ben je direct uit je onzekerheid. Hopelijk kunnen we je deze week echt feliciteren!

-x-

Hey mamaseptember, heeft je ongesteldheid sinds zondag doorgezet?
In welke ronde zitten jullie? 1e kindje of? Ik ben een week te vroeg ongi geworden en ook best hevig, maar heb wel steeds hele vage klachten. Echt van die ''jij bent zwanger'' klachten zeg maar. Gisteren zeiden ze in onze topic al van waag eens een testje, maar vandaag dacht ik oh gaat wel weer, maar nu lees ik jou berichtje en begin ik ook weer te twijfelen, hihih. Hoe is ie verder gegaan vandaag? Heb je al contact gehad met huisarts of nog een test gedaan? Spannendddd! Al beetje gefeliciteerd meis, hopelijk is het echt waar!

Liefs Nathalie

Terug
Bovenaan