Helluhp!

Heej meiden,
Nou na een paar weken mezelf redelijk te hebben ingehouden op van dit forum af te blijven.. Ik wilde niet meer zoveel bezig zijn met zwanger worden en zijn.. Maar dat werkt dus niet he!
Ik zit te wachten op mn ongi. Ik heb een onregelmatige cyclus. Kortste was 29 dagen en langste 34 dagen.. Ik zit nu op 33 dagen en voel me wel een beetje zwanger.. Maar durf er niet op te hopen. Heb zaterdag getest en deze was negatief. Nou heb ik gehoord dat er mensen zijn die een laag HCG-gehalte hebben en toch gezond zwanger zijn.. ben nu in de 3e ronde na mijn miskraam en voel me echt zo onzeker.. Heb het in mn buik, mn borsten zijn anders, mn ontlasting is anders en zo kan ik nog wel wat opnoemen. Voel me bijvoorbeeld een beetje zweverig en flauw, en heb meer last van maagzuur als van te voren... Weet ff niet goed meer wat ik met mezelf aan moet..
Heeft iemand dit ook!?

Liefs Debby

Hoi!

Ik ben ook één van die vrouwen die weinig hcg aan maakt. Pas bij 5 weken zwangerschap (en een cyclus van maar 26 dgn, kan je nagaan) had ik een test met een zeer minimaal streepje!
Het kan dus zijn dat jij nu ook weinig hcg aanmaakt. Bij mijn dochter had ik het ook en dat is een gezonde meid van 34 maanden!

Ik duim voor je, dat je snel een positieve test hebt.

Groetjes, Kaskes

Terug
Bovenaan