Hellup!! 0-1 jaar loopt leeg

A

Anoniem

Guest
Nee toch?
Ik besef me nu pas dat dit forum officieel van 0-1 jaar is. Gaat iedereen na de verjaardag over naar die andere? Dat zal toch niet?
BLIJF!!!!! PLEASE!!!!

nee hoor we blijven lekker hier, het is veeeel te gezellig. Enne we blijven natuurlijk gewoon zomer 2006 moeders.

Groetjes sandra

Nu je het zegt, whoeaaaaaaa

En eerlijk gezegt kom ik nooit ergens anders dan 0-1/moeders Zomer 2006.
En waar is van 1 tot 2 dan?
En het lijkt helemaal niet overzichtelijk omdat het onderwerpen zijn. Aangezien wij (zomer2006mamma’s) onzelf als onderwerp hebben gemaakt moeten we maar aan de redactie een eigen mamma’s 2006 stekkie vragen bij, vinden jullie niet???

Wat nuuuuuuuuuuu?

Ow gelukkig, ik ging net even bij 1-2 spieken en daar zijn alleen de forums over voeding/ontwikkeling/en dat soort rubrieken. Dus alle zomer 2006 mamma's... HIER BLIJVEN!!!!

Wij gaan helemaal nergens heen,hoor.Wij blijven lekker hier!!Het is hier veel te gezellig.
Groetjes Kitty en Tess.

psssttt... zal ik eens zeggen wat ik denk?

Ik denk dat je het anders moet lezen, dit is het forum voor moeders/vaders met kindjes van 0 en 1 jaar, dus kunnen we nog een heel jaar lang zonder zorgen beppen.

2-3 jaar is het forum voor 2 en 3 jarig en ga zo maar door....

Kan het mis hebben natuurlijk  maar waar zouden anders de 1 jarige blijven, want er is geen topis voor 1-2 jaar...

Groetjes Nanda

hahaha dachten jullie dat de volgende groep dan zommer 2006 mama's werd??
hihihihihi oh sorry flauw

We blijven altijd zomer2006 moeders! en mochten ze het lef hebben om ons eraf te gooiend dan gaan we gewoon met kinderen voor de deur demonstreren!

Terug
Bovenaan