hellup 2 dagen overtijd

A

Anoniem

Guest
ben ik nu 2 dagen over tijd ja of nee.
mijn vorige ongi 6 oktober. duurde ipv 5 a 6 dagen 10 dagen.
moet ik nu eigenlijk die dagen er dan maar bij op tellen, ja of nee???
heb vorige week een test gedaan eigenlijk gewoon veel te vroeg.
zal ik nu weer testen???

groetjes poohbeer

ha poohbeer!   spannend!
maar je begint toch  altijd  met tellen vanaf de EERSTE dag van je laatste ongi?
dan maakt het toch niet uit hoelang je ongi duurde?
of heb ik het nu helemaal mis?

Hoi hoi,

Volgens mij begin je ook met tellen vanaf de eerste dag van je vorige menstruatie. Ik ben gisteren HELAAS ongesteld geworden na 31 dagen, had ook al een test gedaan maar niks en toch hadden we nog iets van hoop zolang ik niet ongesteld werd maar goed we gaan dus deze maand weer aan de slag. Ik duim voor je dat je een positieve test hebt en als je dus echt overtijd bent dan zou ik een test doen !!
Heel veel succes ermee.

Groetjes, Vlinder11

hoi hoi
heb vanmorgen een test gedaan, kon het niet laten maar nee hoor negatief. maar heb verder ook geen ongi klachten, afwachten dus maar. pfff
het is natuurlijk al heel voorbarig het was ronde 1, mijn vorige zwangerschap heeft 8 rondes op zich laten wachten dus dat zal nu ook wel zo zijn.

poohbeer

Hai Pooh,

Ik weet hoe je je voelt.
Ik was een week overtijd en op een gegeven moment is het inderdaad niet leuk meer.
Nu zit ik in ronde 2, en bij een cyclus van 28 dagen is 20 Nov mijn NOD....hopelijk hoef ik dit keer niet zo lang te wachten.
Succes Pooh!!! en ik hoop voor je dat de RD niet komen en de test positief wordt.

Lfs Niek

Ja dat is een goeie!
Je moet wel tellen vanaf de eerste dag van je mensturatie, maar die ovulatiekalenders geven 5 of 6 dagen ongi aan, maar als je het nu 10 dagen bent, wat dan? Moet je die dagen er dan bij optellen zodat je ovu ook later is?

ik ben gelukkig maar 6 dagen ongi geweest, dus bij mij niks aan het handje, hoop dat het volgende ronde ookziets is....

xxx

Terug
Bovenaan