hellup, brandend maagzuur ...

Hoi hoi,

zoals het onderwerp al zegt, ik heb zo'n last van brandend maagzuur! Misschien wel omdat ik gisteren sinds lange tijd een broodje frikandel at, maar heb er vannacht erg slecht van geslapen en het is nog steeds niet over :(
Ben 36 weken zwanger nu, ben niet zo voor medicijnen maar... mag je Rennie of zo gebruiken? En wat helpt het beste? Hebben jullie huis-tuin-en keukentips?

Vast bedankt!


groetjes Natasja
 
Ja je mag Rennies gebruiken of Reghla PH die werken bij mij beter. Verder zijn er een scala aan middeltjes bij de apotheek verkrijgbaar hoor.
En als je wat anders wilt proberen zeggen ze een glas warme melk of vanillevla.
Sterkte het is echt een rot gevoel. Ik heb zelfs omeprazol op recept gekregen omdat ik over de 15 Rennies per dag gebruikte zonder echt resultaat.
liefs
 
Ik had het ook tijdens mijn zwangerschap.
Zo erg ook dat ik er niet van kon slapen.
Ik was ook tegen medicijnen ervoor innemen.Vond het vervelend maar had zoiets van het is maar tijdelijk.
Wat helpt is als je snachts met hoofd wat meer hoger gaat liggen en vanillevla.
 
hoi
ik heb gehoord dat cola helpt, ik hed dat zelf niet geprobeerd.
ik bestreed maagzuur met jus de orange. de laatste maand van me zwangerschap dronk ik er liters van en had geen maagzuur meer.

succes
 
Lauwe melk drinken helpt bij mij. En anders een lepel maalox forte. Dan ben ik er met 10 minuten vanaf. Rennies mocht ik van de huisarts niet slikken.
Heel veel succes ermee.

groetjes...
 
Inderdaad vanille vla en warme melk. En ik gebruikte ook pepermuntjes om er vanaf te komen.
Ook hielp het bij mij om met me hoofd hoger te liggen.
Bij Rennies kreeg ik het gevoel dat ik me alleen maar beroerder voelde.

Succes de laatste weken, brandend maagzuur is zo naar!!!!
 
Terug
Bovenaan