Hellup! Dit doet ze anders nooit!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb een dochtertje van 7.5 maand. Onwijs lief en vrolijk kind. Gaat altijd meteen slapen, behalve vanavond...
Ze huilt nu al vanaf 19.00 uur en ik heb alles al geprobeerd, luier gecheckt, extra voeding wilde ze niet, boeren, speentje, niks helpt.
Behalve naar haar toe gaan. Dan krijg ik een grote glimlach en begint ze vrolijk tegen me aan te kletsen.
Zodra ik verdwijn is het weer helemaal mis. Ze is moe, dat weet ik zeker, maar waarom gaat ze dan niet slapen??

Een radeloze moeder

Hoi,

rond zeven maanden beginnen kinderen last te krijgen van verlatingsangst. Zodra ze dan het puntje van je neus zien is het weer goed. Probeer haar niet op te pakken en ga op de grond zitten o.i.d. zonder haar aandacht te geven. Als ze dan slaapt kan je weg gaan. Succes ermee.

Groetjes van Marloes

Nou, mijn dochter had dit vanavond dus ook! Ze is 7 maanden en een week. Precies wat je zei. Ik ben wel een aantal keer naar haar toegegaan en een aai over de bol gegeven. Ze huilt namelijk nooit. Ook heb ik in de deuropening stiekem gekeken naar haar. Ze zat heel zielig te kreunen/zuigen op haar speen en ondertussen met haar knuffel te spelen. Ze is toch in slaap gevallen na een uur.
Ik hoop dat het morgen beter gaat...

groetjes,
Sabine

Hoi,

Jahaaaaaa verlatingsangst/1 kennigheid... pfffjewwww......
Breek me de bek niet open!!! 1 schrale troost... you're not alone

Groetjes Debby mv B'Elanna 04-10-2007

hallo,

moet je 'wanhoop nabij....' van merle06 even lezen. Daar heb ik gisteren opgereageerd, ik heb het zelfde probleem ook gehad.

Groeten elly.

Terug
Bovenaan