HELLUP.. Hele heftige steek rechtsonder in mijn buik, 5 dagen voor NOD!!

Hai allemaal,

Ik ben momenteel bezig met ronde 6 voor ons eerste kindje...
Mijn gemiddelde cyclus is ongeveer 33 dagen... Ik zat gister op dag 28 (dus 5 dagen voor NOD) en ik kreeg ineens 's avonds een hele heftige steek rechtsonder in mijn buik (zo heftig dat ik even krom lag) Sindsdien heb ik een ongigevoel/verkrampt gevoel onder in mijn buik (dat heb ik normaal niet voor mijn ongi)

Ik ben zo bang dat ik een hele vroegtijdige miskraam heb gehad!!!
ben er erg onzeker door geworden en ben benieuwd of iemand dit ook weleens heeft gehad????

xx Es

Hoi Esther,

Zoals jij het beschrijft herken ik het niet, maar dat zegt natuurlijk niets!
Ik heb in oktober een miskraam gehad, maar ook dat deed bij mij niet heel veel pijn. Het was ook niet plotseling en heftig en daarna een aanoudende kramp. het beetje pijn dat ik had, kwam langzaam opzetten, duurde een uur of 2 en trok toen weer weg. Ik was toen al aan het vloeien. Als je echt een vroegtijdige miskraam hebt, zou je al snel moeten gaan vloeien, want dan is je baarmoeder al aan het samentrekken om het vruchtje uit te stoten.
Wie weet is je baarmoeder zich wel gewoon netjes aan het opmaken om een maand of 9 een kindje te dragen.
Ik duim voor je!

Groetjes, Kaskes

Hoi Esther,
Het klinkt als een eisprong, daar kan je ook zo'n heftige pijn van hebben. Weet je zeker  of je je eisprong al gehad had?
Een vriendin van mij had ook zo'n pijn dat ze zelfs dachten aan blindendarm ontsteking. Maar het was een eisprong en die maand is ze ook zwanger geraakt... Goede hoop?!
Mocht je vaker pijn houden/krijgen, eventueel in combinatie met een positieve test dan is het verstandig om naar je huisarts of gyneacoloog te gaan om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten.
Succes ermee, pijn is nooit leuk!!!
Groetjes, Irene

Hai Irene,

Mmmmmmmh, zou dat ook nog kunnen?? Dat ik een hele late eisprong heb?? Ik heb nu sinds die steek, telkens een zeurderig gevoel onderin mijn buik en heb erg veel last van witte afscheiding (echt het loopt er gewoon uit)
Moet ik dan juist nu vrijen? Of ben ik dan alweer veel te laat?? Ik had de steek gisteravond....

xx Es

Mmm, ik weet het niet zo goed. Kan me ook voorstellen dat je nu net niet zoveel zin hebt om aan de slag te gaan...
Je eisprong zou dan volgens mij wel erg laat zijn, heb je dat wel vaker, een lange cyclus?

Hou ons op de hoogte!

Kaskes

Terug
Bovenaan