hellup ik ga weg en denk even mee voor een leuk afscheidscadeau.

hoi hoi

ja ja jullie lezen het goed, ik ga afscheid nemen van mijn groep op mijn werk (verstandelijk gehandicapten.),
na maanden van aanmodderen en door willen blijven gaan, hebben we toch de knoop doorgehakt en besloten dat ik wegga....

ik word overgeplaatst naar een andere groep binnen de zelfde stichting, maar weet nu nog niet eens welke groep ...
pff vanaf 1 oktober werk ik er niet meer, en mijn laatste dienst draai ik as donderdag ( dit weekend en dus nog donderdag werken en dan zit het erop).

Mijn groepje waar ik 7 jaar gewerkt hebt.
7 hele jaren waar ik veel beleefd, geleerd en meegemaakt hebt.
ik heb met allen een hele leuke band opgebouwd en ga  sommigen ook heel erg missen..

Maar het gaat gewoon niet langer zo, de laatste tijd zat ik aan het begin van elke dienst bijna te huilen, ik was zo emotioneel, zo bang dat ik de controle zou verliezen zo bang dat er wat fout zou gaan  ( en dan met name gericht op een bewoner)
ook op de fiets en de uren voor dat ik naar mijn werk moest gaan waren zwaar..
Ik wilde bijna niet meer gaan...
Ik heb al zoveel hulp en middelen gezocht(psycholoog en medicatie)  om het toch te blijven proberen, maar het gaat niet.langer zo.

Dus ja dat houdt je dan ook niet vol..

ik ben blij dat de knoop is doorgehakt, maar nu alles ineeens in een stroomversnelling is beland, ga ik er steeds meer over nadenken, over het afscheid, het gemis, alles wat ik meegemaakt hebt..

pff ik heb het daar nu best moeilijk mee....
ws ga ik het de bewoners dit weekend al vertellen.. hoe weet ik nog niet, weet ook niet wat het vertsandigst is..mn sommigen worden er ws heel onrustig van'..'....

en zit dus ook te bedenken hoe ik het afscheid wil vieren...

en welk leuk cadeautje ik wil geven voor de groep!!!
pff heb geen idee..

vandaar dus ook even de vraag aan jullie, wie heeft er leuke ideeen, tips,etc etc...

pff ik houd jullie op de hoogte..

ik hoop toch zo dat ik nu wat meer rust krijg.. maar eerst het afscheid, kijken welke groep ik beland en hoe het daar zou gaan, dan pas zou er ws rust gaan heersen in mijn lichaaam... althans daar ga ik voor....

zo een heel verhaal geworden....hihihi en het was eigenlijk de bedoeling om alleen even tips te vragen... maar goed dit lucht op en vind het oook wel fijn om het bespreekbaar te maken aan  jullie hier, die me toch soms  goed kunnen steunen..

thanks...

groetjes tobi  
elke dienst d

Zo dat heb je even lekker van je af geschreven...
Wat goed dat je de stap hebt gezet.
Wel een moeilijke keus, maar je moet wel met plezier naar je werk kunnen gaan.
De verantwoording mag niet als ballast aanvoelen.

Op welk niveau zitten de bewoners?
Is het ook leuk om een spel te maken: bijvoorbeeld memory met foto's van jou en de bewoners?

Succes met het naderende afscheid en succes met je nieuw te zetten stappen ...

Groetjes, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

Hoi Tobi,

Wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je het nu moeilijk hebt met het naderende afscheid. Zeker omdat je 7 jaar op die groep hebt gewerkt. Ik heb zo 1,2,3 geen ideën voor je, maar wil je sterkte wensen met het afscheid! En alvast veel plezier en succes op je nieuwe groep! Hopelijk gaat dat inderdaad voor de rust zorgen die je nodig hebt!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan