HELLUP!!! ik houd zoooooooooo enorm veel vocht vast

Hallo allemaal!

Wie heeft voor mij de gouden tip om van die vreselijke vochtophopingen af te komen?

Ik drink al  heel veel water, maar  is er geen vochtafdrijvende thee ofzo?

Volgens de VK is selderie goed, maar dat vind ik echt  heel erg vies.........

Iemand tips? Graag!

groetjes,
Desi  

groene thee is vochtafdrijvend,   wordt ook veel gebrijkt bij het afvallen.
deze heb je in verschillende smaken. dus misschien kun je dat eens proberen.
groetjes

Hoi,

lastig he, dat vocht vasthouden. Helaas wordt het met het warme weer alleen maar erger. Ik heb bij de Tuinen vochtevenwichtthee gekocht. Dat moet je in een thee-ei doen. Ik heb per dag twee mokken gedronken. Deze thee kan je beter niet gebruiken als je een hoge bloeddruk hebt, want er zit zoethout in. Verder kan brandnetelthee helpen, maar dat vind ik vies.

Groetjes van Marloes

geen grote hoeveelheden groene thee drinken...zit veel cafeine in, is niet per definitie slecht, maar als het zonder kan dan liever zonder. Brandnetel thee werkt het beste, je kan de smaak "opleuken"door er een schijfje citroen in te doen, een blaadje mint en een stukje gember. Maar het is ook wennen aan de smaak, na een maand is het niet meer gewoon "vies". Vochtafdrijvende thee klink leuk, maar daar zitten ook vaak kruiden bij die je als zwangere niet graag binnen wilt krijgen zoals inderdaad zoethout maar ook senneblad of peulen.

Hoi,

Ik zweer bij brandnetelthee. Het werkt echt. ik kreeg vorige week ineens dikke enkels. Nu iedere dag 2 a 3 kopjes en mijn kuiten lopen niet meer rechtstreeks door naar mijn voeten. Echt super!

Groetjes,
Janneke

He Desi,

Ik heb er ook last van vooral in mijn kuiten zit veel vocht,als ik het goed heb natuurlijk en voel me verder ook wel beetje opgeblazen maar ik heb ook geen gouden tip,ja eentje die je zelf noemt dus water drinken dat is echt het enige.

lfs nice xxx(28weken zwanger)

Hoi,
Bij mij helpt het meestal als ik veel appels en veel komkommer eet. Het voordeel van appels is dat je niet alleen maar drinkt, want  daar word je zo weeïg van, vind ik.

Succes ermee!
Francien

Hoi meiden,

Asperges helpen erg goed!!!

Erg lekker en erg gezond. Van het vocht van het koken een lekker bouillion maken en lekker opdrinken. OK, je urine gaat er apart van ruiken, maar je vocht verdwijnt als sneeuw voor de zon.

Voor mij alleen jammer, want sinds ik zwanger ben lus ik geen asperges meer !! En normaal ben ik er gek op!

Succes

Liefs Noelie

Terug
Bovenaan