Hallo dames,
Ik heb al eens eerder een topic geplaatst over dit ow. Ondanks dat ik dacht dat we er helemaal uit waren is de twijfel weer in volle hevigheid toegeslagen!!!
Ik hoop dat jullie nog 1 keer een zeer kritische mening willen geven. Mette is 1.5 als nr. 2 komt en we willen een duowagen omdat ik vaak alleen thuis ben en dan weg wil kunnen maar we komen er niet uit wat voor ons de beste optie is. Hierbij onze voors en tegens per wagen:
Phil and Teds 2 zitjes achter elkaar:
Voor:
* Makkelijk en klein inklapbaar en past in alle auto's
* Als Mette er niet meer in wil als eenlingwagen te gebruiken dus dan loopt je niet met een half lege duowagen
* Ik kan alle winkels in want hij is lekker smal
Tegen:
* Benauwd babynestje (ik vind het zo onprettig dat het helemaal onderin ligt. Ik ben dan bang dat het stikt omdat ik er geen goed zicht op heb.
* Achterste kindje zit op een gegeven moment met de voetjes in het boodschappenmandje
* Beide zitjes kunnen als er 2 kids in zitten niet helemaal in de ligstand.
PhilandTeds zitjes naast elkaar:
Voor:
* Zitting wandelwagenstand kan lekker rechtop dus ze hangen niet zo
* Kindjes lekker gezellig naast elkaar
* Voor beide kindjes lekkere ligstand mogelijk
* Klapt beter in dan de easywalker en kan niet zomaar uitklappen als je hem oppakt
Tegen:
* Ook hier moeten benauwde nestjes (ipv wagenbak) in en die vind ik eng.
* Breed ivm de versie achter elkaar
* Maar in 1 kleur te krijgen (rood)
Duowalker Sky:
Voor:
* Kleur naar mijn zin
* Geen eng nestje maar een wagenbakje waar ik goed zicht op heb
Tegen:
* Lomp inklapbaar en 2 kilo zwaarder dan de Phil en Teds naast elkaar
* Breder dan de Phil and Teds naast elkaar
* Zitjes kunnen niet echt lekker rechtop als de kids om zich heen willen kijken
Het aantal voors en tegens zegt niks over wat ik precies wil. Tis meer welke voors en tegens het belangrijkst zijn en daar komen we niet echt uit.
Ik ben dan ook erg benieuwd naar dames die ervaring hebben met deze wagen en hoop op veel reacties.
x ing