Hellup! Jasmijn is zoooo hongerig!

En ik weet niet meer wat ik moet doen?!? Ze komt makkelijk om de 3.5 uur (ook 's nachts... gaahaap). Rijstebloem krijgt ze al 's ochtends en 's avonds door de fles en we zijn inmiddels begonnen met de fruithap (ze kaant rustig een banaan weg :-s en dat is natuurlijk ook niet goed. ).

Heeft er iemand ervaring met granen-papjes vóór de 6 maanden. Of een andere gouden tip?

(ps, het is geen dorst, we bieden haar vaak water aan en dat drinkt ze ook goed.)

Hey hallo,

Ik moet zeggen dat Elize ook om de 3, 3 en half uur komt voor haar voeding, s'nachts dan weer niet.
Eerder kwam Elize zelfs om de 2uur toen ben ik overgegaan op voeding voor hongerige baby's van nutrilon en dat werkt stukken beter!

Succes

Lastig hoor! Wat een hongerig meisje zeg.
Ik heb helaas geen gouden tip voor je...
Heeft ze wel minder honger met de fruithap erbij of maakt het geen verschil? Je kan nog proberen of de groentehap meer impact heeft?

Heey, hier ook een hongerhalsje! Ik heb contact gehad met de nutricia-voedingsdeskundige. Liam kreeg ook al fortevoeding en kreeg 1x bv en 3 flessen van 210, 7 schepjes....de bv loopt terug en ik geef dan ook na de tijd nog fles waarvan hij ook nog eens zo'n 100 cc drinkt!
Zolang ze niet over de liter voeding per dag gaan is het geen probleem!
Ik ben op advies van hen 6 schepjes voeding in 210 water gaan doen....dan krijgen ze wel het volume wat ze vragen, maar niet teveel voeding!
Liam doet het hier prima op en dan is het ook niet zo erg als hij eens wat extra vraagt!
Moeilijk he?! Liam is nu bijna 13 weken en ik doe sinds eergister een half theelepeltje rijstebloem in de laatste fles.
Ik weet soms ook niet wat ik ermee moet.....ik geef maar waar hij om vraagt....helemaal met dit weer!

Succes!
xxx

Jaaaa, pffff, ik weet het soms echt niet meer. Jasmijn is nu ruim 15 weken en het blijft echt pappen en nathouden. We zijn sinds een paar dagen echt begonnen met de fruithap en dat helpt. Ze krijgt al twee keer ('s ochtends en 's avonds) een papfles met rijstebloem, maar ik merk gewoon dat ze behoefte heeft aan meer.
Hopelijk kunnen we het nog even rekken en dan over een maandje beginnen met een granenpapje. Ik wil ook liever niet al te vroeg beginnen met dat soort zaken, want die darmpjes kunnen dat gewoon nog niet aan en wie weet van voor consequenties het heeft voor later.

Ik moet trouwens wel zeggen dat het een genot is om het dametje haar fruithap te geven. Ze smult er echt van :)

Kun je haar niet ook wat groentehapjes geven? Gepureerde worteltjes of boontjes? Zitten veel minder suikers in dan banaan. Of gekookte zoete appel? Lijkt me beter voor haar darmen om daar wat meer van te geven dan al met granen te beginnen.

Terug
Bovenaan