A
Anoniem
Guest
<p>Wellicht kunnen jullie mij verder helpen... Ik ben sinds augustus om de 2 weken ongesteld geraakt, door de huisarts laten checken d.m.v. een uitstruikje, helemaal positief. Dat was een hele opluchting, ik lag er 2 weken wakker van, vooral ook omdat ik onder de 30 ben. Nu is het zo dat mijn menstruatie voor het laatst 20 oktober is geweest en tot mijn opluchting tussentijds geen bloedverlies gehad en op dag 13 / 14 / 15 ook veel afscheiding gehad en ik denk dus ook mijn eisprong denk ik. Ik ben altijd al om de 28 dagen ongesteld geweest, dus regelmatig. En sinds vorig jaar oktober 2018 ook met de pil gestopt. Nou heb ik vanochtend een zwangerschaptest gedaan en deze was negatief, normaal gesproken moet ik morgen ongesteld worden (dag 28). Ik heb al een week lang waterige afscheiding, zeurige pijn in mijn onderbuik (baarmoeder) en echt opgeblazen borsten. En ik voel me totaal niet ongesteld raken, maar wel zwanger... Maar de test was dus negatief. Normaal gesproken is het de week dat ik ongesteld ga worden, helemaal droog tussen mijn schaamlippen en totaal geen afscheiding en ik voel echt dat ik ongesteld ga worden (puistjes, pijn in mijn onderrug en benen). Dat heb ik nu niet dus! Ik heb morgen maar een afspraak gemaakt bij de gynacholoog, hopelijk kan zij mij een beetje opluchten en een richting geven.. Kan ik alsnog zwanger raken, ik hoop het echt.. want na een 1 jaar mag het wel even raak zijn, pffff… Iemand dit ook meegemaakt??? Ik hoor het graag. Groetjes, van een ontzettend onrustige dame!</p>