Hellup naar de sportschool

A

Anoniem

Guest
Wie kan mij echt overhalen om nu eindelijk eens te gaan sporten ?
Ik heb net wel een sportschool gebeld, maar nu denk ik weer wat heb ik nu weer gedaan ? Ben ook zo'n muts !!

Ik moet eigenlijk van de Fysio naar de fitness omdat ik nog steeds last van mijn bekken heb. Maar ik vind die drempel zo ongelooflijk hoog.

Wie van jullie sport ook regelmatig, en dan bedoel ik geen babyzwemmen, want volgens de fysio was dit geen sport maar ontspanning (dacht dat ik er een goede zet mee maakte maar werd direct weer afgebroken.)

Jolanda

Nou Jolanda, de beste motivatie heb je zojuist zelf opgeschreven: je bekken!
Geen beter argument dan je gezondheid!
De sportschool waar ik jaren heb getraind voelde ik me heel erg thuis, ondanks mijn 87 kilo. Helemaal overdag, dan bestond het publiek uit huisvrouwen, vutters etc. 'savonds zie je soms het publiek wat veranderen in jonger (lees: strakker) grut. Maar dan nog, ik liet me daar niet door weerhouden. Je voelt je zo goed als je regelmatig sport.
Voordat je nu zegt: ja, je hebt getraind en nu dan?, ik ben nu voor me zelf aan het hard- (nou ja hard) lopen. Ik heb wat onenigheid met het management van de sportschool gehad (ze kwam afspraken niet na) en ben daar nu gestopt, maar ik mis het best wel!
Dus: gewoon GAAN!!!
Groetjes,
Ellen

Ja, sinds een paar maanden loop ik met een vriendin ook weer hard (haha, nou ja... joggen). Zij heeft ook net een kindje dus super gezellig maar heel vermoeiend want dan moet ook gelijk de laatste stand van zaken besproken worden. Dus als je in het bos twee zwetende, hijgende, kakelende kippen tegenkomt... Als ik alleen loop heb ik altijd muziek op, dan gaat de tijd sneller en heb je een lekker ritme. Volgens mijn fysio was het goed voor mij (geen bekkenklachten hoor, dus dat weet ik niet).

Succes

Hier wordt (als het droog is grrrrr) geskate. Met of zonder Yoëll.
Als ik met Yoëll ga neem ik mn inliners (4 wielen) en rij ik lekker recreatief en heerlijk relax. Als ik zonder Yoëll ga (meestal met mn vader) dan trekken we onze skeelers (5 wielen) aan en gaan we hard. Man die pa van mij is af en toe net een drilinstructeur pfff die knijpt je compleet af. Maar da's wel goed voor deze vetjes hier.

Verders rij ik elke week een uur paard, ik weet het heel veel mensen vinden dit geen sport. Maar diegene nodig ik hierbij van harte uit om een uurtje met me mee te doen en ik zweer je, daarna piep je wel anders (haha vooral de volgende dag)

Meid gewoon gaan, ik denk altijd maar zo; schijt aan iedereen om je heen en gewoon jezelf lekker gaan voelen!!!

Zet hem op

Sorry, hier ook geen motivatie. Als ik heel erg goed bezig ben ga ik op de fiets naar m'n werk. 40 min heen en 40 min terug. Vind ik al heel wat...(maar niet te vaak hoor, straks bouw ik nog conditie op, oehhh)
Liefs Nelleke

Ik snap nog steeds niets dat er mensen zijn die met PLEZIER naar de sportschool gaan... of mijn conditie is gewoon nog nooit zo goed geweest dat ik niet meer zonder kon ofzo...

Nou meiden, ik heb me maar ingeschreven. Volgens de sportinstructeur was het verstandig om eerst 2x in de week te gaan sporten omdat dan het bekken het beste kon wennen aan de inspanning die geleverd zou worden. Na 2 maand gaan we dan 1x in de week proberen. Als dit goed gaat, word ik niet meer 1 op  1 begeleidt. Dat is toch ook wel een goed vooruitzicht dat ik over 2 weekjes met een super gespierde vent mag trainen, en dat 2 maand lang.

Jolanda

Terug
Bovenaan