Hellup vakantie stress...... nog 3 nachtjes slapen

A

Anoniem

Guest

Errug he kan je lekker weg met je vent krijg je d'r stres van... hahaha

En ik weet precies hoe het komt.. een zieke dreumes!! Jottum! Koorts, snot aan alle kanten. Vorige week ook al twee dagen dus toen dacht ik, dat is over voor we gaan, mooi niet..

Enniwej, ik ga nu ook maar een slaapje doen en dan zien we straks wel wat ik nog kan doen. Jack is morgen thuis dus kunnen we een hoop samen, gelukkig

Oh als je je afvraagt wat ik moet doen, het zit zo een collega van Jack komt in ons huis om op de dieren te passen en dan moet het skoon. Tja en daar ben ik een echte muts in (maar die moet je ook hebben) haha
Nou tot aan het einde van de middag want ik moet ook nog naar de bieb voor school en naar de apotheek voor medicijnen (nog steeds vocht door de zwangerschap, tjongejonge) en avondeten regelen. Jemig wat heb ik toch een zwaar leven(wacht maar zondag zit ik met een roseetje aan het strand met grooooote zonnebril te diva-en en ziet niemand wat voor 'n afgedraaide dweil ik ben hihihihihihi)

Liefs Renske
Tunesië here I come

Komt helemaal goed!! Heb je je al gerealisserd dat je alleen maar bikini's, boeken  en (sexy) zomerjurkjes hoeft in te pakken en dat je niet hoeft na te denken over zwemvleugeltjes, regenlaarsjes, knuffels, spenen, buggy's, babykleren, peuterspeelgoed etceteraetcetera? Dat inpakken wordt een eitje! Paspoort en zonnebril niet vergeten en GAAAAAN!!

Tis toch nog 3 nachtjes slapen, Meike is dan vast weer beter (beterschap hoor)!!

Groetjes
Susan

Hoi Susan,

ik kan het mijzelf moeilijker maken dan het is, af en toe..
Ach de koffer is zo ingepakt de spulletjes voor de kinderen bij mijn ouders zijn zo klaar. Ik zie op tegen het huis, overal ligt wel wat en dat zal ook wel zo blijven maar dat is het enige sinds de meiden er zijn: die spullen!!!!

Maar goed dat heeft ook iedereen en ik heb het nog niet zo heel praktisch dus dat is iets voor ná de vakantie.

Meike haar koorts schommelt de hele tijd van 38 naar 40 en ze is nog aanspreekbaar, komt ook wel goed.

Susan bedankt voor je 'opgeruimde' berichtje.

Liefs Renske

Joh, het gaat helemaal goedkomen!
Het is wel fijn als er geen poepranden op/in de wc zitten of haren in het doucheputje, maar verder gaat die collega ook gewoon leven, dus vies wordt het toch wel!
(best knap dat ik dit zo schijf, want ik denk dat is ook in de stress zo schieten hoor!)
Veel plezier alvast!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan