Hoi.
Wij hebben een dochtertje van 5maand,we zijn nu net sinds een week met de vaste voeding erbij begonnen.
Nu wil ik heel graag de laatste fles eerder gaan geven,en de warme voeding ook eerder.
Zal ons schema ongeveer even vermelden.
1ste fles rond 9.00 uur van 250cc
rond 11 uur krijgt ze een half potje fruit
rond half 2 de 2de fles van 250cc
de 3de rond half 6 ook van 250cc
om half 8 krijgt ze warm(groente) ook een half potje ongeveer
en dan rond 22uur de laatste fles ook van 250cc.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat ze een lekkerbekkie is,dus ze wil vaker dan wat ze krijgt eigenlijk.
Ik wil heel graag dat de warme hap tussen 17uur en 18uur komt,want dan kan ze daar vast aan gaan wennen.
Maar ik hoor van alle kanten dat het zo is dat je fles geeft,dan fruit,dan weer 2 flessen en dan pas warm,maar als je dat dus doet kom je op zo'n rare tijd uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Wij hebben een dochtertje van 5maand,we zijn nu net sinds een week met de vaste voeding erbij begonnen.
Nu wil ik heel graag de laatste fles eerder gaan geven,en de warme voeding ook eerder.
Zal ons schema ongeveer even vermelden.
1ste fles rond 9.00 uur van 250cc
rond 11 uur krijgt ze een half potje fruit
rond half 2 de 2de fles van 250cc
de 3de rond half 6 ook van 250cc
om half 8 krijgt ze warm(groente) ook een half potje ongeveer
en dan rond 22uur de laatste fles ook van 250cc.
Nu moet ik er wel bij vermelden dat ze een lekkerbekkie is,dus ze wil vaker dan wat ze krijgt eigenlijk.
Ik wil heel graag dat de warme hap tussen 17uur en 18uur komt,want dan kan ze daar vast aan gaan wennen.
Maar ik hoor van alle kanten dat het zo is dat je fles geeft,dan fruit,dan weer 2 flessen en dan pas warm,maar als je dat dus doet kom je op zo'n rare tijd uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor?